نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۰

رویداد رونمایی از بازی های ایکس باکس سری ایکس احتمالا از زیرنویس فارسی نیز پشتیبانی می‌کند

آرون گرینبرگ، مدیر بخش‌ بازاریابی ایکس‌باکس در توییتی از احتمال پشتیبانی از زیرنویس فارسی و چند زبان دیگر در رویداد امشب رونمایی از بازی‌های جدید ایکس‌باکس سری ایکس می‌گوید.

خبر خوشحال کننده‌ای که چند ساعت قبل در اکانت توییتر آرون گرینبرگ، مدیر بخش‌ بازاریابی ایکس‌باکس منتشر شده، کاربران ایرانی را به احتمال پشتیبانی از زیرنویس فارسی در رویداد آنلاین امشب مایکروسافت امیدوار کرده است. قضیه از این قرار است که گرینبرگ از مقامات رسمی ایکس‌باکس پیام جدیدی را با متن زیر در اکانت توییتر خود منتشر کرده است:

«با تشکر از نظرات شما، تیم برگزارکنندگان رویداد رونمایی از بازی‌های ایکس‌باکس در حال حاضر مشغول کار روی امکان اضافه کردن چند زبان جدید از جمله فارسی، ترکی، هندی و پرتغالی اروپایی به برنامه #XboxGamesShowcase هستند. هنوز درباره زمان به نتیجه رسیدن این اقدامات اطلاعاتی در دست نیست اما تیم ما هم‌اکنون در حال کار روی آن برای شما هستند.»

توییت جدید آرون گرینبرگ مبنی بر احتمال اضافه شدن زیرنویس فارسی به رویداد ایکس باکس

همانطور که گفته شد، هنوز مشخص نیست که آیا در زمان پخش رویداد، زیرنویس فارسی در دسترس خواهد بود یا خیر. اما به احتمال زیاد پس از اضافه شدن زبان فارسی به زیرنویس‌ها می‌توان رویداد را حتی پس از پخش برنامه تماشا کرد. این که برای اولین بار شاهد تلاش برای ساده تر کردن امکان ارتباط با رویدادهای بزرگ گیمینگ برای کاربران پرتعداد فارسی زبان در ایران هستیم، اتفاق خوشحال کننده‌ای به شمار می‌رود. در هر حال همانطور که آرون گرینبرگ نیز اشاره کرد، تیم برگزار کنندگان هنوز مشغول کار روی عملی کردن این تصمیم هستند.

پوشش زنده رویداد رونمایی از بازی‌های ایکس‌باکس سری ایکس را از ساعت ۲۰:۳۰ به وقت ایران از زومجی دنبال کنید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده