// پنجشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۵

مدیر مالی مایکروسافت ظاهرا عرضه ایکس باکس سری ایکس در ماه نوامبر را تایید کرد

امی هود، مدیر مالی مایکروسافت، در کنفرانس تلفنی خود به عرضه ایکس‌باکس سری ایکس در ماه نوامبر اشاره کرده است.

در حالی به نسل بعد کنسول‌های ویدیویی نزدیک می‌شویم که هنوز قیمت و زمان عرضه دقیق ایکس ‌باکس سری ایکس و پلی ‌استیشن 5 منتشر نشده است. ازاین‌رو کاربران ایکس‌باکس انتظار دارند در رویداد امروز عصر، زمان انتشار کنسول نسل نهمی مایکروسافت اعلام شود، اما مایکروسافت مدتی پیش گفته بود که رویداد امشب فقط با محوریت نمایش بازی برگزار می‌شود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، در جریان یک کنفرانس تلفنی از امی هود، مدیر مالی مایکروسافت، پرسیده شد که «کنسول جدید» چه زمانی عرضه می‌شود و وی در پاسخ به ماه نوامبر (آبان/آذر) اشاره کرد. به طور دقیق‌تر وی از «تعطیلات ماه نوامبر» سخن به میان آورد. این کنفرانس تلفنی هنوز به صورت رسمی در رسانه‌ها منتشر نشده است اما دینا بیس، خبرنگار بلومبرگ در توییتی نوشت که مدیر مالی مایکروسافت در پاسخ به سوال «کنسول‌ جدید» و «تعطیلات نوامبر» گفته است: «بله».

ازطرفی عرضه در ماه نوامبر آن‌چنان دور از ذهن نیست و در گذشته هم پیش‌بینی‌هایی حول این بازه زمانی انجام شده بود. مورد دیگری که کاربران ایکس‌باکس خواهان جزئیات آن هستند، مدل ارزان‌تر کنسول نسل نهمی مایکروسافت است که با اسم رمز ایکس‌باکس لاک‌هارت شناخته می‌شود. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ 


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده