نویسنده: آریا بهپور
// پنجشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۵۰

رویداد ایکس باکس سری ایکس به مدت یک ساعت فقط به بازی ها اختصاص خواهد داشت

رویداد هفته آینده مایکروسافت به مدت یک ساعت تنها به بازی‌های ایکس‌باکس سری ایکس اختصاص دارد و خبری از سایر موارد نخواهد بود.

هفته‌ی آینده قرار است شاهد برگزاری رویدادی مهم توسط مایکروسافت باشیم که در آن به نمایش بازی‌های کنسول ایکس باکس سری ایکس خواهد پرداخت؛ رویدادی که به‌تازگی مشخص شده تنها صرف نشان دادن بازی‌های کنسول نسل بعد مایکروسافت می‌شود و در آن خبری از سایر موارد مرتبط با این محصول نخواهد بود.

آرون گرینبرگ، مدیر کل بخش بازاریابی مایکروسافت به مناسبت نزدیک بودن این رویداد در توئیتی نوشته است: «می‌دانم که همه برای تماشای رویداد ایکس‌باکس سری ایکس هیجان‌زده هستند و انتظارات هم از آن به‌شدت بالا است و بد نیست کمی در مورد آن توضیح بدهم. این رویداد فقط و فقط روی یک چیز متمرکز خواهد بود: نمایش بازی‌ها. هیچ خبری از بحث‌های تجاری یا صحبت راجع به وسایل دیگر و مواردی از این دست نخواهد بود و به مدت یک ساعت، فقط به‌سراغ نمایش بازی‌های ایکس‌باکس سری ایکس خواهیم رفت و امیدوارم از آن لذت ببرید!»

بنابراین طبق صحبت‌های گرینبرگ بهتر است منتظر رونمایی از کنسول دیگر مایکروسافت (لاکهارت) یا اعلام قیمت کنسول در این برنامه نباشیم و باید خود را برای یک ساعت نمایش خالص بازی‌های ایکس‌باکس سری ایکس آماده کنیم؛ نمایشی که قرار است به‌شکل 1080p/60fps به‌صورت زنده پخش شود و بلافاصله پس از پایان آن هم نسخه‌ی 4K/60fps در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

این رویداد از ساعت ۲۰:۳۰ روز پنج‌شنبه ۲ مرداد (۲۳ ژوئیه) آغاز خواهد شد و یکی از مهم‌ترین نمایش‌های آن هم متعلق به نمایش گیم‌پلی بخش داستانی بازی هیلو اینفینیت (Halo Infinite) خواهد بود که طرفداران پرشمار این مجموعه بی‌صبرانه منتظر آن هستند.


منبع Windows Central
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده