// چهار شنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۲۹

بازی Rocket League در انتهای تابستان سال جاری به صورت کامل رایگان می‌شود

حساب کاربری توییتر Rocket League اعلام کرده که در انتهای تابستان این بازی به‌‌صورت رایگان ارائه خواهد شد و از فروشگاه استیم به فروشگاه اپیک گیمز منتقل می‌شود.

پنج سال پیش بازی Rocket League عرضه شد و توانست محبوبیت بالایی را کسب کند. یکی از دلایل موفقیت راکت لیگ، ساختار متفاوت آن و ارائه یک سبک متفاوت از بازی‌های ورزشی بود که مورد استقبال قرار گرفت. همچنین مدتی پیش مشخص شد که اپیک گیمز استودیو سایانیکس (Psyonix)، سازنده بازی راکت لیگ، را خریداری کرده است و تغییراتی هم روی سیستم لوت باکس Rocket League انجام شد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، همچنان تغییرات این بازی ادامه دارد، اما این‌بار گسترده‌تر از قبل است. حساب کاربری توییتر راکت لیگ به‌تازگی اعلام کرده این بازی تا انتهای تابستان به یک بازی رایگان (Free-2-Play) تبدیل می‌شود. کاربرانی که به‌تازگی بازی را خریداری کرده‌اند، تمامی بسته الحاقی‌‌های Rocket League را به رایگان کسب خواهند کرد و تیم سازنده آیتم‌های تزئینی مختلفی را هم برای آن‌ها درنظر گرفته است. در جریان آپدیت جدید بازی هم ویژگی کراس-پلتفرم به بازی اضافه می‌شود.

به‌عبارتی بازیکنان روی هر پلتفرمی که Rocket League روی آن عرضه شده، می‌توانند به ادامه‌ی پیشرفت خود در بازی بپردازند. جدا از این موارد، اعلام شده که راکت لیگ از فروشگاه استیم حذف خواهد شد و به فروشگاه اپیک گیمز منتقل می‌شود. البته کاربرانی که بازی را روی استیم خریداری کرده‌اند، همچنان می‌توانند به تجربه‌ی بازی بپردازند. در انتها مشخص شده که در جریان هفته‌های آتی، جزئیات بیشتری حول این تغییرات منتشر می‌شود.

 نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده