// پنجشنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۵

اپیک گیمز استودیو سازنده Rocket League یعنی سایانیکس را به مالکیت خود در آورد

در خبری غیر منتظره، استودیو سایانیکس اعلام کرد که این استودیو توسط اپیک گیمز خریداری شده است و بازی Rocket League در اواخر ۲۰۱۹ وارد فروشگاه اپیک گیمز می‌شود.

شرکت اپیک گیمز (Epic Games) روزبه‌روز در حال بزرگ‌تر شدن است و با استودیوهای بازیسازی، همکاری‌های جدیدی را آغاز می‌کند تا بازی خود را روی فروشگاه اپیک گیمز منتشر کند. حال باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، استودیو سایونیک (Psyonix)، سازنده بازی Rocket League، در وبسایت خود خبر غیرمنتظره‌ای را منتشر کرده است.

این استودیو اعلام کرده است‌ که سایونیکس، توسط شرکت اپیک گیمز خریداری شده است. استودیو سایانیکس در این باره و بازی Rocket League می‌گوید:

راکت لیگ یک بازی متکی‌ به جامعه کاربریش بوده است و همین روند را ادامه خواهد داد. حال که استودیو سایانیکس توسط اپیک گیمز خریداری شده است، می‌توانیم در راه‌های بزرگ‌تر و بهتری‌ به جامعه کاربری‌مان خدمت کنیم.

سایانیکس معتقد است‌که این اتفاق باعث ایجاد تغییرات مثبت در بازی راکت لیگ می‌شود؛ تغییراتی که این استودیو درگذشته و به‌تنهایی قادر به انجام‌شان نبوده است. همچنین اپیک گیمز در جریان یک بیانیه اعلام کرده است‌ که نسخه کامپیوتر بازی Rocket League در اواخر سال روی فروشگاه اپیک گیمز منتشر می‌شود و پس از آن، اپیک گیمز و سایانیکس از این بازی پشتیبانی خواهند کرد. بیانیه اول اپیک گیمز به‌نحوی بود که بازی پس از عرضه روی اپیک گیمز، برای فروش از فروشگاه استیم حذف خواهد شد و تنها از بازیکنانی که بازی را در گذشته خریداری کرده بودند، پشتیبانی می‌کنند.

درادامه اپیک گیمز بیانیه جدیدی را منتشر کرد و اعلام کرد که بازی راکت لیگ پس از عرضه روی فروشگاه اپیک گیمز، همچنان در استیم به‌فروش می‌رسد.

ما همچنان به‌فروش بازی روی استیم ادامه خواهیم داد و برنامه‌ای برای قطع فروش بازی اعلام نکرده‌ایم. Rocket League برای کاربران در دسترس خواهد بود و برنامه‌های طولانی مدت برای این بازی هم در آینده اعلام می‌شوند.

نظر شما کاربران زومجی در مورد این خبر چیست؟ آیا شاهد پشتیبانی بهتری از سایانیکس و اپیک گیمز برای بازی Rocket League خواهیم بود؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده