// سه شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۱۷

کنسول ایکس باکس سری ایکس در فروشگاه آمازون آمریکا فهرست شد

پس از قرارگیری هر دو مدل پلی‌استیشن 5 سونی در تمامی شعب آمازون، به‌نظر می‌رسد که مایکروسافت هم مشغول وارد کردن کنسول قدرتمند نسل ۹ خود در وب‌سایت همین فروشگاه است. البته فعلا بدون قیمت‌گذاری و اعلام تاریخ عرضه.

مایکروسافت و سونی هرچقدر هم که نسبت به اعلام قیمت کنسول‌های نسل ۹ بی‌علاقه باشند، اما باید در ماه آگست/اوت یعنی نهایتا طی ۶ هفته‌ی آتی این کار را انجام بدهند. به همین خاطر هر دو شرکت وارد فاز آماده‌سازی شرایط لازم برای روز اعلام قیمت و آغاز پیش‌فروش شده‌اند. اکنون هم کاربرها توانستند صفحه‌ی خرید ایکس باکس سری ایکس را در آمازون آمریکا بیابند. موردی که بدون شک با نزدیک‌تر شدن به تاریخ اعلام قیمت و آغاز پیش‌فروش کنسول، در شعب دیگر هم دیده خواهد شد و دیدن شدن چنین صفحه‌ای منطقی است.

ردموندی‌ها به‌شدت به کنسول نسل ۹ خود اعتماد دارند و امیدوار هستند که در کنفرانس دیجیتالی پنج‌شنبه‌ی این هفته که زومجی به پوشش زنده‌ی آن می‌پردازد، طرفدارها را بیشتر از قبل برای ایکس باکس سری ایکس هیجان‌زده کنند.

صفحه خرید کنسول ایکس باکس سری ایکس با چند پاراگراف انگلیسی در آمازون

مطابق گفته‌های جف گراب، سردبیر شناخته‌شده‌ی رسانه‌ی ونچربیت، مایکروسافت در ماه آگست/اوت رویداد کوچک‌تری برگزار می‌کند و در آن از کنسول ایکس‌باکس سری اس (نسخه‌ی ضعیف‌تر و ارزان‌تر XSX) رونمایی به عمل می‌آورد. همچنین انتظار می‌رود که شرکت آمریکایی دقیقا در همان رویداد به اعلام تاریخ انتشار، قیمت و شروع پیش‌فروش کنسول/کنسول‌های نسل ۹ خود بپردازد.


منبع Pure Xbox
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده