نویسنده: میلاد فاطمی
// یکشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۱

استودیوهای سونی با انتشار تصاویر هنری عرضه بازی Ghost of Tsushima را تبریک گفتند

پس از انتشار بازی Ghost of Tsushima، استودیوهای انحصاری سونی با انتشار تصاویر هنری و جذاب عرضه جدیدترین ساخته ساکرپانچ را به این استودیو تبریک گفتند.

پس از هفت سال انتظار بالاخره در واپسین ماه‌های عمر کنسول پلی استیشن 4، استودیوی ساکرپانچ جدیدترین ساخته خود را روانه بازار کرد. بازی Ghost of Tshushima به‌عنوان آخرین بازی بزرگ و انحصاری این کنسول و باتوجه به نمایش‌های جذاب خود، توقع و انتظارات زیادی را بین علاقه‌مندان ایجاد کرده بود. توقعی که به ‌نظر می‌رسد تیم سازنده توانسته از آن سربلند خارج شود؛ چراکه Ghost of Tshushima به سومین بازی غربی در کسب نمره کامل مجله فامیتسو تبدیل شده و موجودی آن تنها در روز عرضه در کشور هند به پایان رسید.

داستان بازی Ghost of Tshushima حول محور شخصیتی به‌نام جین قرار دارد که پس از حمله مغول‌ها به جزیره سوشیما حالا او آمده تا ژاپن را از دست دشمنان نجات دهد. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا در جریان هستید که این بازی جهان‌باز و وسیع با المان‌هایی از مخفی کاری نیز ترکیب شده است.

شخصیت اصلی بازی Ghost of Tshushima به همراه کریتوس بازی God of War

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش استودیوهای انحصاری سونی ازجمله ناتی داگ، سانتا مونیکا و مدیا مولکول با انتشار تصاویر هنری به روش خاص خود عرضه آخرین ساخته استودیو ساکرپانچ (Sucker Punch Productions) را تبریک گفتند. هرکدام از این استودیوها در تصاویر طراحی شده شخصیت جین را در قالب کاراکتر مثبت بازی خود قرار داده‌اند.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Ghost of Tsushima از دو روز پیش به‌صورت رسمی در دسترس کاربران کنسول پلی استیشن 4 قرار گرفت. اگر تا امروز شما هم فرصت تجربه بازی را پیدا کرده‌اید، لطفا نظرات و نکات مثبت و منفی بازی را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده