// شنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۰۱

بسته الحاقی Hellraid بازی Dying Light تاخیر خورد

استودیو تک‌لند اعلام کرده که در راستای بهبود بیشتر بسته الحاقی Hellraid بازی Dying Light و توجه به بازخوردهای بازیکنان، آن را در تاریخ ۲۳ مرداد ماه عرضه می‌کند.

در چند ماه گذاشته شاهد تأخیر خوردن بازی‌های بسیاری بوده‌ایم که بعضی از آن‌ها به‌خاطر شرایط دورکاری توسعه‌دهنده‌ها و کند پیش رفتن مراحل توسعه و بعضی دیگر در راستای بهبود بیشتر کیفیت بازی تأخیر خورده‌اند. دراین‌میان استودیو تک‌لند (Techland)،‌ بازی Dying Light 2 را در زمستان سال گذشته تأخیر زد و حال طبق جدیدترین اخبار بازی، بسته الحاقی بازی Dying Light هم تأخیر خورده است.

مدتی پیش بود که بتای بسته الحاقی Hellraid بازی دایینگ لایت در دسترس کاربران قرار گرفت و در ادامه، کاربران بازخوردهای خود را به گوش تیم توسعه‌دهنده رساندند. ازاین‌رو استودیو تک‌لند ضمن تشکر از تمامی کاربران در توییتر، تصمیم گرفته است که برای اعمال تعدادی تغییرات و بالاتر بردن کیفیت بسته الحاقی Hellraid، آن را در زمان دیگری عرضه کند. ازاین‌رو کاربران در تاریخ ۲۳ مرداد ماه (۱۳ اوت) می‌توانند بسته الحاقی Hellraid را روی کامپیوتر و در تاریخ ۲۴ مرداد ماه (۱۴ اوت) روی پلی ‌استیشن 4 و ایکس ‌باکس وان تجربه کنند. 

Hellraid درواقع نام یک بازی Dungeon Crawler است که دارای حالت کوآپ و تک‌نفره بود. در بازی، یک بازیکن در نقش گیم‌ مستر قرار می‌گرفت و باید موانع و موارد مختلفی را سر راه بازیکنان تیم مقابل قرار می‌داد. به‌خاطر اجرا نشدن انتظارات از بازی، توسعه هل‌رید در سال ۲۰۱۵ متوقف شد و حال در قالب یک بسته الحاقی آن را در بازی Dying Light مشاهده می‌کنیم. 


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده