// چهار شنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۲

Dying Light 2 همانند نسخه اول پشتیبانی می‌شود

تیمون اسمکتالا در مصاحبه اخیر خود اعلام کرده که پشتیبانی از محتویات پس از عرضه بازی Dying Light 2 همانند بازی Dying Light خواهد بود. 

بازی Dying Light در سال ۲۰۱۵ عرضه شد و شاید مشکلات مختلفی را در زمان عرضه تجربه کرد، اما استودیو تک‌لند (Techland)، سازنده بازی دایینگ لایت، با پشتیبانی مناسب و عرضه محتویات مختلف، جدا از رفع باگ‌ها و ایرادات فنی بازی، تجربیات کاربران را گسترش داد. همچنین ۹ تیر ماه هم جدیدترین محتوای بازی Dying Light در اختیار کاربران قرار داده شد.

بااینکه این نوع پشتیبانی از یک بازی خاص و کم‌نظیر است، اما استودیو تک‌لند برای بازی Dying Light 2 هم برنامه مشابهی را تدارک دیده است. طبق جدیدترین اخبار بازی، تیمون اسمکتالا، طراح ارشد دایینگ لایت 2، در مصاحبه اخیر خود با وبسایت Gamingbolt، اعلام کرده که جدا از عرضه بازی با محتویاتی کامل، همانند نسخه اول با ارائه محتویات پس از عرضه از دایینگ لایت 2 پشتیبانی خواهند کرد.

اسمکتالا در جریان مصاحبه خود اعلام کرده که «بازی Dying Light 2 هم‌اکنون دارای محتویات کامل است که می‌خواهیم در روز عرضه در اختیار کاربران قرار دهیم. همچنین قصد داریم که در طولانی مدت هم از بازی پشتیبانی کنیم؛ همانند پشتیبانی که از Dying Light انجام دادیم. ما هر روز ایده‌های جدیدی داریم و می‌دانیم که کاربران ما به این نوع پشتیبانی عادت کرده‌اند و تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد تا تجربه‌ای فراموش نشدنی را ارائه دهیم».

در انتها از تیمون اسمکتالا در مورد تاریخ انتشار بازی پرسیده شد که وی اعلام کرد چیزی نخواهد گفت، زیرا تیم سازنده سخت در تلاش و ارتباط بایکدیگر برای توسعه بازی هستند و نمی‌خواهند موردی را اسپویل کند. بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که تک‌لند در چه زمانی تاریخ انتشار بازی Dying Light 2 را برای کامپیوتر، پلی ‌استیشن 4 و ایکس ‌باکس وان اعلام می‌کند. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ همچنین بازی Dying Light 2 برای کنسول‌های نسل نهم هم عرضه می‌شود و تیم سازنده از نسخه نسل نهمی بازی هیجان‌زده است.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده