// جمعه, ۲۷ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۰۱

بسته‌ی الحاقی Destiny 2: Beyond Light تاخیر خورد

استودیو بانجی در طی آخرین پست خود بیان کرد که بسته‌ی الحاقی Beyond Light بازی Destiny 2 که قرار بود در تاریخ ۱ مهرماه منتشر شود، با تأخیر عرضه خواهد شد.

چندی پیش استودیو بازی‌سازی بانجی در طی یک رویداد دیجیتالی از برنامه‌های خود برای آینده‌ی سری بازی Destiny رونمایی کرد و بسته‌ی الحاقی Beyond Light برای این بازی معرفی شد. این بسته‌ی الحاقی که قرار بود در تاریخ ۱ مهر ماه عرضه شود هم‌اکنون در تاریخ ۲۰ آبان ماه عرضه خواهد شد و استودیو بانجی با انتشار پستی اعلام کرد که به‌دلیل اینکه می‌خواهند بهترین و سرگرم کننده‌ترین بسته‌ی الحاقی ممکن را عرضه کنند، تاریخ انتشار این بسته را به تأخیر انداخته‌اند. این استودیو در ادامه گفت:

بسته‌ی Beyond Light به‌عنوان اولین فصل از سه‌گانه‌ی بسته‌های الحاقی بازی Destiny 2، آغاز یک دوره‌ی جدید برای این بازی محسوب می‌شود. ما یک داستان قدرتمند برای روایت داریم و همچنین ویژگی‌های جدید باورنکردنی به بازی اضافه شده‌اند که برای تجربه‌ی این ویژگی‌ها توسط طرفداران بسیار هیجان زده‌ایم. هدف ما مثل همیشه این است که جالب‌ترین و سرگرم‌کننده‌ترین بسته‌ی الحاقی را برای طرفداران بازی عرضه کنیم به همین دلیل ما بهترین کار را برای بازی انجام داده و تاریخ انتشار این بسته را عقب‌تر می‌اندازیم.

به‌نظر می‌رسد که همه‌گیری ویروس کرونا و دورکاری کارکنان شرکت‌ها در دلیل این تأخیر بدون تاثیر نبوده است. این استودیو در ادامه گفت: « چند ماه گذشته برای ما چالش بزرگی بوده است و همچنان این چالش در طول این همه‌گیری ادامه خواهد داشت. ما یاد گرفته‌ایم که با روشی جدید جدا از هم دیگر اما به همراه هم به خلق محتوا بپردازیم. با وجود تمامی این موانع، ما همچنان متعهد به ارائه‌ی همان کیفیتی هستیم که طرفداران از ما انتظار دارند.»

فصل Season of Arrivals بازی Destiny 2 که هم‌اکنون قابل دسترسی است، در ابتدا قرار بود با عرضه‌ی بسته‌ی الحاقی Beyond Light به پایان برسد اما این فصل تا تاریخ ۲۰ آبان ماه ادامه خواهد یافت. در هفته‌های آینده جزئیات بیشتری درباره‌ی بسته‌ی الحاقی Beyond Light منتشر خواهد شد.

بسته‌ی الحاقی Beyond Light به‌صورت همزمان برای تمامی پلتفرم‌های مقصد بازی یعنی کامپیوترهای شخصی، پلی ‌استیشن 4، ایکس ‌باکس وان و گوگل استیدیا عرضه می‌شود. همچنین پس از عرضه‌ی پلی ‌استیشن 5 و ایکس ‌باکس سری ایکس بازیکنان می‌توانند بدون حتی یک دلار هزینه‌ی مجدد خود بازی و تمام DLCهای خریداری‌شده‌ی آن را روی کنسول‌های نسل نهمی سونی و مایکروسافت داشته باشند.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده