// جمعه, ۲۷ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۰

نسخه کنسولی بازی Gears Tactics پاییز سال جاری منتشر می‌شود

استودیو کوالیشن به‌تازگی اعلام کرده که بازی Gears Tactics در پاییز سال جاری میلادی برای «کنسول‌ها» در دسترس قرار می‌گیرد.

در اردیبهشت ماه بود که بازی Gears Tactics روانه بازار شد و توانست بازخوردهای خوبی را کسب کند. هم‌اکنون این بازی تنها برای کاربران کامپیوتر در دسترس است، اما راد فرگوسن، رئیس سابق استودیو کوالیشن، قبل از جدایی خود اعلام کرده بود که گیرز تاکتیکس برای ایکس ‌باکس وان هم عرضه خواهد شد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، در جریان استریم اخیر اینساید آنریل با اعضای استودیو کوالیشن، سازندگان اعلام کردند که Gears Tactics پاییز سال جاری میلادی برای کنسول‌های بازی عرضه می‌شود. بااینکه دقیقا اعلام نشد چه کنسول‌هایی، اما باتوجه‌به ‌توضیحات آن‌ها، به‌نظر می‌رسد که گیرز تاکتیکس جدا از ایکس‌باکس وان برای ایکس ‌باکس سری ایکس هم عرضه می‌شود. 

بااین‌تفاسیر باید منتظر اخبار بیشتر حول این موضوع بمانیم. بازی Gears Tactics توانست از زومجی نمره ۸.۵ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشته است:

Gears Tactics با بردن سری محبوب Gears به سبک استراتژی تاکتیکی، نشان می‌دهد که این مجموعه در صورت پیاده‌سازی درست پتانسیل خیلی خوبی در سبک‌های دیگر هم دارد. استودیو اسپلش دمیج به‌عنوان سازنده اصلی بازی، مشخصا شناخت خیلی خوبی از ساختار این سبک دارد و به همین دلیل توانسته مکانیک‌های گیم‌پلی بازی را به شکلی پیاده که شاهد یک تجربه تاکتیکی واقعی و پرجزییات باشیم؛ تجربه‌ای که حتی مشکلی مثل روند تکراری مراحلش در مخصوصا نیمه دوم بازی هم باعث نمی‌شود تا از پیاده‌سازی تاکتیک‌های مختلف، شخصی‌سازی تجهیزات و نیرو‌ها و پشت سر گذاشتن چالش‌های بازی لذت نبریم. Gears Tactics، از آن دست بازی‌هایی است که بلافاصله پس از تمام کردنش، دل‌تان برایش تنگ خواهد شد و همین نشان می‌دهد که سازندگان چقدر کارشان را درست انجام داده‌اند.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده