// شنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

Gaers Tactics برای ایکس باکس ساخته می‌شود

راد فرگوسن در جواب به یکی از هواداران در توییتر اعلام کرده است که بازی Gears Tactics برای ایکس باکس هم عرضه می‌شود و اسپلش دمیج آن را توسعه می‌دهد.

زمانی که بازی Gears Tactics معرفی شد، متوجه شدیم که با یک بازی نوبتی روبه‌رو هستیم. گیم‌پلی این بازی همانند بازی‌های نقش آفرینی با مبارزات نوبتی و تاکتیکی طراحی شده است. در زمان روز معرفی، اعلام شد که این بازی برای کامپیوتر عرضه می‌شود و خبری از نسخه ایکس باکس وان نشد.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، یکی از هواداران بازی در توییتر از راد فرگوسن پرسیده است که آیا Gears Tactics برای پلتفرم ایکس باکس هم منتشر می‌شود؟ همچنین در ادامه پرسیده است که آیا کوالیشن (The Coalition) وظیفه‌ی ساخت بازی را برعهده دارد یا یک استودیو جدید روی توسعه Gears Tactics کار می‌کند. راد فرگوسن در جواب به این کاربر اعلام کرده است که وظیفه‌ی توسعه Gears Tactics برعهده استودیو اسپلش دمیج (Splash Damage) است و همچنین، بازی برای ایکس‌باکس هم عرضه می‌شود.

متاسفانه اعلام نشده است که آیا نسخه کنسولی همزمان با نسخه پی سی عرضه می‌شود یا خیر. بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم Gears Tactics در چه تاریخی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. بااین‌حال اگر از مشترکین سرویس Xbox Game Pass باشید، می‌توانید این بازی را در روز عرضه به‌صورت رایگان تجربه کنید.


منبع WindowsCentral
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده