نویسنده: میلاد فاطمی
// دوشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۴۵

تصاویری از Lego NES به همراه قیمت آن فاش شد

طبق اطلاعات فاش شده، به‌نظر می‌رسد همکاری جدید نینتندو و لگو به یک کنسول NES به همراه تلویزیون و کنترلر از جنس لگو با برچسب قیمت ۲۵۰ دلاری منتهی شده است.

پس از همکاری نینتندو و شرکت لگو در ساخت و عرضه یک اسباب بازی تحت عنوان Lego Super Mario به‌نظر می‌رسد دومین پروژه مشترک این دو غول صنعت سرگرمی قرار است به‌زودی از راه برسد.

در جدیدترین اخبار بازی، صبح امروز گزارشی در فضای مجازی مبنی‌بر همکاری نینتندو و شرکت لگو در ساخت یک اسباب بازی از جنس لگو از کنسول‌ خاطره‌انگیز و کلاسیک NES منتشر شد. برای اولین‌بار حساب رسمی توییتر لگو یک تیزر بسیار کوتاه از ساخته جدید خود تحت عنوان Lego NES را پخش کرد؛ ویدیویی که در آن وسیله‌ای در یک محیط تاریک و غیرقابل تشخیص قرار گرفته است.

دانلود ویدیو از آپارات

ساعاتی پس از این اتفاق، یک وبسایت چینی تصاویری از زوایای مختلف این وسیله منتشر کرد که نشان می‌دهد محصول جدید این دو شرکت به یک کنسول NES و کنترلر آن، یک تلویزیون و کارتریج بازی از جنس لگو اشاره دارد. درکنار اینکه متاسفانه کنسول NES کاملا غیرقابل استفاده و صرفا تزیینی است، اما نکته جالب مربوط‌به تلویزیون آن است؛ چراکه این تلویزیون کوچک از ۲۶۴۶ قطعه لگو ساخته می‌شود که درکنار آن دسته متحرکی تعبیه شده است. درصورتی که کارایی این دسته برای شما هم سؤال‌برانگیز است، روی صفحه‌نمایش تلویزیون بخشی از بازی Super Mario Bros طراحی شده است که با استفاده از این دسته متحرک شما می‌توانید ماریو را در فضای آن حرکت دهید.

با نگاهی دقیق‌تر متوجه می‌شوید که در قسمت بالای این تلویزیون فضایی خالی برای تعبیه مجسمه لگوی ماریو که به‌صورت جداگانه قابل خریداری است، تعبیه شده که احتمالا با انجام این کار ویژگی جدیدی به این وسیله اضافه می‌شود.

با استناد به شایعات و حدس‌وگمان‌های مختلف احتمالا با یک محصول نسبتا گران‌قیمتی نیز روبه‌رو خواهیم بود؛ چراکه پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد Lego NES در تاریخ ۱۱ مرداد (یک آگوست) با برچسب قیمت حدود ۲۳۰ یورو (۲۵۰ دلار) روانه بازار خواهد بود.

البته باید توجه داشته باشید که تا زمان اعلام رسمی نینتندو و لگو نمی‌توان با اطمینان از صحت این اطلاعات صحبت کرد.

به‌نظر شما Lego NES می‌تواند موفقیتی برای تیم تولید به ارمغان آورد و افراد را ترغیب به خرید آن کند؟ لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود را با زومجی نیز به اشتراک بگذارید.


منبع eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده