نویسنده: میلاد فاطمی
// سه شنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۴۰

فهرست تمام آیتم ‌های Lego Super Mario و تاریخ عرضه این محصول مشخص شد

نینتندو با همکاری لگو درحال ساخت و عرضه محصولی از دنیای ماریو تحت عنوان Lego Super Mario است که ساعاتی پیش تصاویر و فهرستی از آیتم‌ها و موارد اضافی آن منتشر شد.

کمتر کسی در صنعت بازی‌های ویدیویی است که تابه امروز نام Super Mario را نشنیده و حداقل یکی از نسخه‌های آن را برای یک بار هم که شده تجربه نکرده باشد. مجموعه‌ای که به‌جرات می‌توان ادعا کرد یکی از مهم‌ترین و الهام‌بخش‌ترین آثار صنعت بازی‌های ویدیویی به‌حساب می‌آید.

اگر شما هم از طرفداران این لوله‌کش دوست‌داشتنی باشید، احتمالا اطلاع دارید که چندی پیش طی یک خبر غافل‌گیرکننده‌ای اعلام شد که نینتندو با همکاری لگو درحال ساخت و عرضه یک محصولی از دنیای سری ماریو است. از همان ساعات ابتدایی معرفی این اسباب بازی و دیدن دنیای رنگارنگ آن بسیاری بی‌صبرانه منتظر اعلام اطلاعات تکمیلی ازجمله تاریخ عرضه و قیمت نهایی آن بودند.

Lego Super Mario

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، دقایقی پیش نینتندو فهرست کامل آیتم‌ها و شخصیت‌های اضافی این محصول را به‌صورت رسمی اعلام کرد. باتوجه به اطلاعات منتشر شده، درکنار نسخه استاندارد این بازی به‌نام Starter Course که در ابتدا معرفی شده بود، ۱۰ قطعه و آیتم اضافی نیز برای علاقه‌مندان عرضه خواهد شد. از این تعداد چهار بسته Power-Up و تعدادی از شخصیت‌های محبوب و متنوع از دنیای ماریو حضور دارند.

درصورت تمایل در حال حاضر می‌توانید نسخه The Starter Course را از وبسایت رسمی لگو پیش خرید کرده و از تاریخ یازده مرداد ماه (یک آگوست) به‌صورت رسمی آن را دراختیار داشته باشید.

Lego Super Mario

طبق انتظارات، تمام آیتم‌های اضافی نیز از مجموعه‌ی نینتندو و Mushroom Kingdom ازجمله قلعه شخصیت منفی بازی یعنی باوزر، خانه ماریو و یوشی، کینگ بو، Toad’s Treasure Hunt و Haunted Yard انتخاب شده‌اند. البته باید توجه داشته باشید که قیمت هرکدام متفاوت بوده و بین ۲۰ تا ۱۰۰ دلارقیمت گذاری شده‌اند. بسته‌های Power-Up هرکدام ۱۰ دلار و هرکاراکتر اضافی نیز حدود پنج دلار برچسب قیمت خورده‌اند. این اسباب بازی طوری طراحی شده است که تمام این بسته‌ها و آیتم‌های جداگانه و اضافی باهم قادر به استفاده هستند.

از تمام این موارد که بگذریم، قیمت The Starter Course به‌تنهایی ۶۰ دلار معین شده است. شما همچنین می‌توانید بااستفاده از تلفن‌های هوشمند خود این اسباب بازی را کنترل کنید. یکی از جذاب‌ترین نکات مثبت این بازی، تغییر صورت شخصیت ماریو و استفاده از صدای آن در حین تجربه بازی است که می‌تواند حس‌وحال جالبی را به بازی اضافه کند. در زیر پاهای ماریو نیز سنسورهایی تعبیه شده که می‌توانند حرکات انجام شده در طول بازی را ثبت کند.

حال باید منتظر ماند و دید این اسباب بازی مفرح و بامزه می‌تواند سری ماریو را خارج از مرزهای بازی‌های ویدیویی نیز موفق کند یا خیر؟ شما هم اگر از طرفداران نینتندو و مجموعه ماریو هستید، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود درخصوص این محصول را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع techcrunch
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده