// پنجشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۱۰

مستر گلد هند و مستر ینکینز کاراکترهای داستانی بازی Cyberpunk 2077 خواهند بود

به‌تازگی حساب کاربری توییتر Cyberpunk 2077 تو تصویر را منتشر کرده در جریان آن شاهد معرفی کاراکترهای داستانی مستر گلدهند و مستر ینکینز هستیم.

قطعا بازی Cyberpunk 2077 دارای جهان وسیعی خواهند بود و داستان آن، دارای شخصیت‌‌های اصلی و فرعی متعددی است که بازیکنان با پیشروی در خط داستانی با آن‌ها ملاقات خواهند کرد. طبق جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی سی دی پراجکت رد (CD Projekt RED)، سازنده و ناشر سایبرپانک 2077، دو شخصیت داستانی جدید را معرفی کرده است.

حساب کاربری توییتر سایبرپانک 2077 دو تصویر جدید را منتشر کرده که مربوط‌به دو کاراکتر مستر گلدهند و مستر ینکینز می‌شود. در ادامه مشخص نشده که کدام از این دو شخص، مستر ینکینز و کدام یک مستر گلدهند است، اما به‌نظر می‌رسد جزو پولداران و رئسای سازمان‌های بزرگ جهان سایبرپانک 2077 به حساب می‌آیند.

موردی که در این میان اهمیت دارد، این است که V، قهرمان داستان، به چه شکل با این دو شخص ارتباط برقرار خواهد کرد. در تریلر گیم‌پلی بازی در نمایشگاه E3 2019، شاهد کاراکتر V بودیم که درحال انجام مأموریت برای این سازمان‌های بزرگ نایت سیتی است. در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ ۲۹ آبان ماه برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود. همچنین در آینده هم برای گوگل استیدیا، پلی ‌استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس منتشر خواهد شد. 

یکی از شخصیت‌های جدید داستانی بازی Cyberpunk 2077

یکی از مدیرعامل‌های سازمان‌های بزرگ و مهم Cyberpunk 2077


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده