// پنجشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۰

تاریخ برگزاری Operation 4: Brothers in Arms بازی Gears 5 مشخص شد

استودیو کوالیشن به‌تازگی اعلام کرده که Operation 4: Brothers in Arms بازی Gears 5 در تاریخ ۲۴ تیر ماه (۱۴ ژوئیه) در اختیار کاربران قرار داده می‌شود. 

کاربران حالت چندنفره بازی Gears 5 هم‌اکنون در حالت تجربه‌ی سومین اوپریشن بازی هستند، اما به روزهای پایانی این اوپریشین نزدیک می‌شویم. استودیو کوالیشن (The Coalition)، سازنده Gears 5، به‌تازگی تاریخ انتشار چهارمین اوپریشن بازی Gears 5 را اعلام کرده است. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، Brothers in Arms نام چهارمین Operation بازی گیرز 5 است که در تاریخ ۲۴ تیر ماه (۱۴ ژوئیه) در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. همچنین در ادامه یک تیزر بسیار کوتاه هم از Operation 4: Brothers in Arms منتشر شد که در جریان آن، شاهد اضافه شدن کاراکتر دامینیک سانتیاگو به حالت چندنفره هستیم.

همانند برادران کارماین که در جریان اوپریشن فعلی به بازی Gears 5 اضافه شدند، کاربران می‌توانند از دام فقط در حالت PvP بخش چندنفره گیرز 5 استفاده کنند. همچنین اعلام شده که در ادامه، او به حالت‌های PvE بازی هم اضافه می‌شود. در ادامه می‌توانید تیزر منتشر شده از Operation 4: Brothers in Arms بازی Gears 5 را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Windows Central
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده