// چهار شنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۲۹

احتمالا زمان قطعی انتشار اکسپنشن بعدی بازی World of Warcraft امشب مشخص می‌شود

جدیدترین اطلاعات رسمی مربوط‌به اکسپنشن Shadowlands بازی World of Warcraft امشب در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

چندی پیش شاهد لغو برگزاری استریم World of Warcraft: Shadowlands بودیم که شرکت اکتیویژن بلیزارد دلیل آن را اعتراضات اخیر آمریکا، اعلام کرد. حال در جدیدترین اخبار منتشر شده از طرف این شرکت به‌نظر می‌رسد که امشب قرار است شاهد انتشار اطلاعات جدیدی در مورد اکسپنشن جدید بازی World of Warcraft باشیم. این اطلاعات قرار است توسط جان هایت و یون هزیکوستاس طی یک استریم خانگی منتشر شود.

باتوجه‌به اینکه اکتیویژن بلیزارد به‌صورت رسمی رویداد بلیزکان ۲۰۲۰ را لغو کرد تا سلامت شرکت‌کنندگان تحت تاثیر ویرورس کرونا قرار نگیرد باید در استریمی که امشب به‌صورت زنده پخش خواهد شد اطلاعات مهمی را در مورد اکسپنشن Shadowlands بازی World of Warcraft شاهد باشیم. مواردی مانند زمان انتشار نسخه بتا، زمان انتشار آپدیت pre-patch و نسخه اصلی، اطلاعات مربوط‌به نسخه فیزیکی کالکتور ادیشن و توضیحات مربوط‌به آپدیت pre-patch جزو مهم‌ترین مواردی است که طرفداران دنیای وارکرفت منتظر دانستن در مورد آن‌ها هستند.

نسخه آلفا مربوط‌به اکسپنشن Shadowlands چند ماهی است که در دسترس علاقه‌مندان بازی World of Warcraft قرار گرفته است و هر روز شاهد انتشار اطلاعات جدیدی در مورد نهمین اکسپنشن بازی هستیم. در این بین چندین منطقه مختلف و اطلاعات اولیه در مورد چندین Dungeon و کلاس‌های بازی منتشر شده است. ولی بااین‌حال هنوز اطلاعات دقیقی در مورد آخرین منطقه بازی که با نام The Maw شناخته می‌شود منتشر نشده است و سیستم Covenant نیز به‌صورت کامل توضیح داده نشده است که می‌تواند جزو مواردی باشد که در استریم امشب معرفی می‌شود.

دنیای وارکرفت Shadowlands

پیش‌بینی‌های زیادی در مورد زمان انتشار نسخه اصلی اکسپنشن Shadowlands موجود است که باتوجه‌به اینکه دو اکسپنشن Legion و Battle for Azeroth در نیمه دوم ماه اوت منتشر شده‌اند، به‌نظر می‌رسد که بلیزارد به‌دنبال انتشار اکسپنشن بعدی در همین بازه زمان است. در صورتی که امشب شاهد اعلام زمان دقیقی برای انتشار نسخه اصلی بازی نباشیم، انتظار می‌رود که اولین زمان پیش‌بینی شده برای انتشار آپدیت pre-patch مطرح شود. این آپدیت اولین تغییرات اکسپنشن بعدی بازی را به همراه خواهد داشت که طبق اعلام قبلی باف مربوط‌به افزایش Experience کاراکترها را حذف می‌کند و برخی از تغییرات اعمال شده روی کلاس‌ها را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد.

علاقه‌مندان به دیدن استریم مربوط‌به World of Warcraft: Shadowlands می‌توانند با مراجعه به کانال توییچ Warcraft یا کانال یوتوب Warcraft از جدیدترین اخبار مربوط‌به اکسپنشن بعدی که احتمالا با یک سینماتیک جدید همراه است، با خبر شوند. این استریم قرار است ساعت ۲۰:۳۰ امشب به وقت تهران شروع شود.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده