// شنبه, ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۰

مدت زمان افزایش مقدار Experience بازی World of Warcraft تمدید شد

مدت زمان افزایش مقدار Experience کاراکترهای در حال Level Up بازی World of Warcraft تا قبل از انتشار اولین آپدیت اکسپنشن Shadowlands تمدید شد.

بازه زمانی افزایش مقدار دریافت Experience کاراکترهای در حال Level up بازی World of Warcraft تا قبل از انتشار اکسپنشن Shadowlands تمدید شد. این افزایش مقدار XP به واسطه بافی که با نام Winds of Wisdom معرفی شده است مقدار دریافت Experience کاراکترهای بازیکنان را تا ۱۰۰ درصد افزایش می‌دهد. هدف از اضافه شدن این قابلیت به نحوی برای جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا (کووید 19 / COVID-19) در نقاط مختلف جهان ذکر شده است که به بازیکنان اجازه می‌دهد زمان کمتری را برای رسیدن به سطح ۱۲۰ کاراکترهای جدید صرف کنند.

افزایش مقدار دریافت اکس پی از اول فروردین در اختیار علاقه‌مندان بازی World of Warcraft قرار گرفته است و طبق اعلامیه جدید کمپانی بلیزارد، قرار است تا قبل از انتشار آپدیت Pre-Patch اکسپنشن Shadowlands در دسترس باشد. لازم به ذکر است که بازیکنان می‌توانند در کنار داشتن این باف از آیتم‌های heirlooms نیز استفاده کنند و سرعت Level up خود را به مقدار قابل توجهی افزایش دهند. برای استفاده از باف Winds of Wisdom کافی است که یکی از سه نسخه Starter Edition، Legion و یا Battle for Azeroth را بر روی حساب کاربری خود در بتل‌نت فعال کنید.

دنیای وارکرفت

چندی پیش  و هر روز شاهد انتشار اطلاعات جدیدی در مورد اکسپنشن بعدی هستیم. هنوز زمان دقیقی برای انتشار آپدیت‌های مربوط به این نسخه از بازی مشخص نشده است. دارندگان کلیدهای نسخه آلفا در حال حاضر محتوای زیادی در دسترس ندارند و به عنوان مثال فقط می‌توان تغییرات مربوط به هر کلاس و داستان موجود در منطقه Bastion را تجربه کرد. در کنار این موارد بخش Kyrian Covenant و Dungeon جدیدی نیز در دسترس بازیکنان قرار گرفته است که با نام The Necrotic Wake شناخته می‌شود.

دنیای وارکرفت

در روزهای اخیر با توجه به اینکه دارندگان کلیدهای نسخه آلفا بازی World of Warcraft: Shadowlands در حال استریم کردن بخش‌های مختلف بازی هستند، بحث‌های زیادی را در مورد ایجاد تعادل بین کاراکترها شاهد بودیم که کمپانی بلیزارد به صورت روزانه در حال بازبینی و جواب دادن به نظرات طرفداران است. به عنوان مثال حذف شدن سیستم‌های Titanforge و Corruption، اولین اقدام طراحان بازی بوده است که قبل از انتشار نسخه آلفا خبرش را داده بودند. مورد بعدی اضافه شدن گزینه‌های بیشتر به بخش ساخت کاراکتر بوده است که به همراه صفحه نمایشی جدید رونمایی شد. در این بین خبری هم در مورد مشاغل بازی منتشر شد که کنترل بیشتری را به بازیکنان می‌دهد تا آیتم‌های تصادفی (RNG) را با گزینه‌های جدیدی و نسبت به نیاز خود تولید کنند. در نهایت می‌توان انتظار کاهش قابل توجه پیشرفت‌های تصادفی را در اکسپنشن بعدی بازی World of Warcraft داشت که در روزهای گذشته باعث خوشحالی بسیاری از علاقه‌مندان دنیای وارکرفت شده است.


منبع wowhead
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده