// چهار شنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۰۱

بررسی بازی F1 2020 از دید سایت‌های معتبر دنیا

به‌تازگی بازی F1 2020 روانه بازار شده و توانسته است بازخوردهای خوبی را از سوی منتقدان بازی‌های ویدیویی کسب کند. 

مسابقات فرمول یک را می‌توان یکی از جذاب‌ترین مسابقات ماشین سواری دانست که توسط FIA برگزار می‌شود. کدمسترز (Codemasters) طبق سنت هرساله خود، در تلاش است تا ازطریق نسخه جدید مجموعه F1، تجربه‌ای متفاوت و واقع‌گرایانه‌تر را در اختیار کاربران قرار دهد. ازاین‌رو بازی F1 2020 هم‌اکنون با تغییرات مختلفی روانه بازار شده است. اولین و مهیج‌ترین تغییر بازی را می‌توان به اضافه شدن حالت My Team اختصاص داد. 

در جریان حالت My Team بازیکنان در نقش مالک و راننده تیم قرار می‌گیرند. ازاین‌رو جدا از کارهای مدیریتی مختلف، باید تلاش کنید تا بتوانید نتایج قابل قبولی را برای تیم خود کسب کنید. همچنین با گذر زمان می‌توانید اسپانسرهای مختلفی را به تیم خود جذب کنید. البته جذب اسپانسر به همین سادگی نیست و هرکدام از آن‌ها باتوجه‌به بودجه‌ای که پرداخت می‌کنند، اهدافی را هم تعیین کرده که باید آن‌ها را کامل کنید. 

مقاله‌های مرتبط:

شاید با خود بگویید که بازی‌های سری F1 دارای تنظیمات متعددی برای اتومبیل‌های فرمول یک هستند و کاربران تازه‌وارد نمی‌توانند بهترین تنظیمات را روی ماشین خود اعمال کنند. کدمسترز ویژگی جدیدی را به بازی F1 2020 اضافه کرده که در جریان آن قبل از شروع هر بازی و انجام مسابقات تمرینی، داده‌های مختلفی را از عملکرد خود فراهم کنید. در ادامه مهندسین تیم شما بهترین تنظیمات را روی اتومبیل اعمال می‌کنند. به‌تازگی بازی F1 2020 روانه بازار شده و توانسته است عملکرد خوبی را از خود به نما‌یش بگذارد که در ادامه نگاهی به نظرات برخی از منتقدین بازی‌های ویدیویی خواهیم داشت. 

F1 2020

  • سازنده: کدمسترز
  • ناشر: کدمسترز
  • پلتفرم: کامپیوتر، پلی ‌استیش 4، ایکس ‌باکس وان و گوگل استیدیا
  • سبک: شبیه‌ساز رانندگی

اسپانسری ردبول در ماشین‌های فرمول یک  بازی F1 2020

زومجی: ۸۵ از ۱۰۰

کدمسترز طی سال‌های گذشته عملکرد بسیار خوبی در بهبود مداوم سری F1 داشته است. F1 2020 به‌لطف حالات جدید و متنوع بازی درکنار بهبود گیم‌پلی، تجربه‌ی ریسینگ بسیار جذابی را به ارمغان می‌آورد و می‌تواند ساعت‌ها علاقه‌مندان به فرمول یک یا مسابقات موتوراسپرت را سرگرم کند. نکات مثبت بازی در حدی است که می‌توان آن را نه‌تنها به گیمر‌های جدید و علاقه‌مند به موتوراسپرت بلکه حتی گیمرهای باتجربه که نسخه‌ی ۲۰۱۹ را نیز خریداری کرده‌اند، به جرات پیشنهاد داد.

آی‌جی‌ان: ۹۰ از ۱۰۰

بازی F1 2020 را می‌توان عمیق‌ترین تجربه در میان نسخه‌های فرمول یک کدمسترز تابه‌امروز دانست. باتوجه‌به فرمول‌های به کار گرفته شده در بازی و همچنین تکیه بر المان‌های مختلف و مشاهده‌ چهره‌های‌ آشنا که یک نسل است آن‌ها را مشاهده می‌کنیم، شاید F1 2020 همانند تجربه‌ای که ارائه می‌دهد تازه نباشد؛ اما مواردی مثل حالت My Team و اسپلیت اسکرین، باعث شده تا بهترین تجربه در میان مجموعه F1 را کسب کنم.  

اسکرین رنت: ۹۰ از ۱۰۰

بازی F1 2020 به‌واسطه‌ی حالت‌های مختلف خود توانسته است تجربه‌ی بسیار متنوعی را در میان بازی‌های شبیه‌ساز رانندگی در سال‌های اخیر در اختیار کاربران قرار دهد. 

توئین فینیت: ۸۰ از ۱۰۰

مجموعه فرمول یک همچنان برای کسب جایگاه بهترین مجموعه شبیه‌ساز رانندگی برای حرفه‌ای‌ها و تازه‌واردها تلاش می‌کند. 

AOTF: نمره ۸۰ از ۱۰۰

F1 2020 همچنان روند رو به رشد این مجموعه را ادامه داده است و جدا از بهبود حالت‌ها و ویژگی‌های موجود، با اضافه کردن حالت My Team و گزینه‌های مختلفی برای رانندگی، این بازی را به یکی از بهترین شبیه‌سازهای رانندگی تبدیل کرده است. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده