// یکشنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۱

تک لند با تاریخ عرضه بازی Dying Light 2 مخاطبان را غافل‌گیر می‌کند

بازی Dying Light 2 در آخرین مراحل توسعه به‌سر می‌برد و تک لند قصد دارد ازطریق تاریخ انتشار این بازی، هواداران را غافل‌گیر کند.

بازی Dying Light 2 یکی دیگر از بازی‌های مورد انتظار کاربران، مخصوصا هواداران بازی‌های زامبی محور است که انتظار می‌رود تا پایان سال جاری میلادی عرضه شود. بااین‌حال استودیو تکلند (Techland)، سازنده Dying Light 2، قصد دارد هواداران را شگفت‌زده کند و پروسه ساخت بازی با مشکل خاصی مواجه نشده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، تایمن اسمکتالا، طراح ارشد بازی، به‌تازگی مصاحبه‌ای را انجام داده و در جریان آن در مورد پروسه ساخت بازی و همچنین تاریخ انتشار آن صحبت‌هایی را ارائه کرده است. تایمن اسمکتالا دراین‌باره می‌گوید:

طبق تاریخ انتشار جدیدی که در داخل استودیو برای خود درنظر گرفته بودیم، مراحل توسعه دایینگ لایت 2 به‌خوبی پیش می‌رود. ساختار و پایه بازی همانند چهار سال پیش است. باااین‌حال پیشرفت طبیعی یک کار خلاقانه، این است که تمامی اجزای فردی و جداگانه آن با پیشرفت و تکامل روبه‌رو شوند. این موارد شامل بهینه‌سازی، بهبود عملکرد بخش‌های مختلف بازی و اعمال المان‌های جدیدی می‌شود که پتانسیل سرگرم کردن کاربر را دارد.

در ادامه در مورد تاریخ انتشار و اینکه آیا بازی Dying Light 2 از ویژگی Smart Delivery کنسول ایکس ‌باکس سری ایکس استفاده می‌کند یا خیر، پرسیده شد. تایمن اسمکتالا اعلام کرده است که بازی در آخرین مرحله از توسعه خود به‌سر می‌برد و تیم سازنده قصد دارد مخاطبان را با تاریخ انتشار بازی شگفت‌زده و غافل‌گیر کند. وی دراین‌باره می‌گوید: 

تمامی اعضای استودیو تک لند در حال کار روی تاریخ انتشار بازی و تمامی اطلاعات مربوط‌به این بخش هستند. ازاین‌رو می‌خواهند هواداران را با تاریخ انتشار بازی غافل‌گیر کنند و من نمی‌خواهم مورد خاصی را اسپویل کنم. تنها چیزی که می‌توانم بگویم، این است که به ما اعتماد کنید، بازی در آخرین مرحله از توسعه خود به‌سر می‌برد و ما به حمایت شما نیاز داریم.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ بازی Dying Light 2 در تاریخ نامشخصی برای پلی ‌استیشن 4 ، ایکس‌ باکس وان و کامپیوتر عرضه می‌شود. 


منبع Wccftech
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده