نویسنده: حسین صدری
// جمعه, ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۰

دنباله‌ The Legend of Zelda: Breath of the Wild احتمالا تا مارس 2021 منتشر نشود

با گزارشی که نینتندو درباره‌ی سال مالی آینده‌اش منتشر کرد به‌نظر می‌رسد انتشار دنباله‌ی Breath of the Wild در برنامه‌ی آن‌ها نیست.

به نظر می‌رسد شرکت نینتندو (Nintendo) قصد ندارد دنباله‌ی بازی The Legend of Zelda Breath of the Wild را تا پایان سال مالی ۲۰۲۱ (۱۱ فروردین ۱۴۰۰) راهی بازارها کند. این سال مالی قرار است در ماه مارس ۲۰۲۱ به پایان برسد و نام این بازی در میان فهرستی که نینتندو به‌عنوان بازی‌های سال جاری‌اش ارائه کرده بود وجود ندارد.

نینتندو دیروز گزارش‌های مربوط به سال مالی گذشته‌اش را منتشر کرد که در مارس ۲۰۲۰ پایان یافته بود. گزارشاتی که همچنین طبق آن‌ها مشخص شد کنسول ژاپنی نینتندو سویچ توانسته ۵۵ میلیون دستگاه در جهان فروش داشته باشد. نینتندو در این گزارش‌ها همچنین لیستی از بازی‌های معرفی شده‌ای که قرار است در طی سال مالی جدید راهی بازار شوند ارائه کرد. بازی‌هایی که همگی قرار است تا پایان مارس ۲۰۲۱ عرضه شوند. این لیست بازی‌هایی همچون Xenoblade Definitive Edition ،Sekai no Asobi Taizen 51 ،Famicom Tantei Club و بسته‌های الحاقی برای بازی‌هایی چون Animal Crossing ،Pokemon Sword and Shield و Super Smash Bros Ultimate را شامل می‌شود. با این‌حال در آن هیچ اشاره‌ای به دنباله‌ی بازی The Legend of Zelda Breath of the Wild نشده است.

بازی جدید که قرار است داستان بازی Breath of the Wild را ادامه دهد، در رویداد E3 2019 معرفی شد و این به این معنا است که این بازی در دسته‌ی بازی‌های معرفی شده قرار می‌گیرد؛ و اگر این بازی در لیست سال مالی جدید حاضر نباشد، احتمالا نینتندو قصد دارد آن را پس از این تاریخ منتشر کند.

در نمایشی که نینتندو در سال ۲۰۱۹ از دنباله بازی زلدا ترتیب داد، محتوای چندان زیادی از آن نشان داده نشد اما برخی اطلاعات را می‌شد از آن استخراج کرد. برای مثال این تریلر صحنه‌ای داشت که نشان می‌داد اتفاق خاصی قرار است برای دست شخصیت لینک رخ دهد. مشخص نیست این اتفاق قرار است چه تاثیری روی بازی بگذارد اما ممکن است قابلیت‌هایی جدید مرتبط با آن در گیم‌پلی منتظرمان باشند. در هر صورت هنوز مشخص نیست نینتندو چه نقشه‌ای برای این بازی کشیده؛ اما این احتمال هم وجود دارد که آن‌ها بازی را در دسته‌ی معرفی‌نشده‌ها قرار داده باشند. چرا که هنوز نام درستی هم از این بازی در دست نیست و فقط می‌دانیم درحال ساخته شدن است. در هر صورت باید صبر کنیم و منتظر ارائه‌ی اطلاعات بیشتر باشیم.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی این دنباله چیست؟ آیا Breath of The Wild را تجربه کرده‌اید؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده