// دوشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۳۰

ساخت بازی Final Fantasy 7 Remake Part 2 تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا قرار گرفته است

تهیه‌کننده‌ی قسمت دوم و مورد انتظار بازی Final Fantasy VII Remake اعلام کرد که پروسه‌ی ساخت این محصول به خاطر درگیری جهان با ویروس کرونا/کووید 19 با سرعتی پایین‌تر از حد معمول پیش می‌رود.

اسکوئر انیکس باید طی چندین و چند ماه آتی پاسخ طرفدارهای زیادی را بدهد؛ افرادی که در بازی Final Fantasy 7 Remake غرق شدند، آن را به درستی فعلا یکی از نامزدهای جوایز برتر سال می‌دانند و بی‌صبرانه منتظر قسمت دوم این محصول هستند. ولی همان‌گونه که از قبل هم حدس زده بودیم، قرار نیست خیلی زود بازی Final Fantasy 7 Remake Part 2 به‌دست ما برسد. چرا که اسکوئر انیکس مشغول ساخت این اثر است و فعلا مشخص نیست که ساخت آن چه زمانی به پایان می‌رسد.

شایعاتی وجود دارند که می‌گویند بازی Final Fantasy 16 که توسط تیمی کاملا متفاوت در حال ساخت است، قبل از بازی Final Fantasy 7 Remake Part 2 عرضه می‌شود. حالا اگر اوضاع به اندازه‌ی کافی برای طرفدارها نگران‌کننده نبود، ویروس کرونا/کووید 19 هم از راه رسید تا خیال همگان را راحت کند! در جدیدترین اخبار بازی، تهیه‌کننده‌ی اثر مورد بحث می‌گوید در عین آن که قسمت دوم «فاینال فانتزی 7 ریمیک» قطعا به خاطر کرونا و کار از خانه آرام‌تر به انتشار نزدیک می‌شود، بعید به نظر می‌رسد که آن‌چنان تغییر طولانی و ترسناکی در تاریخ عرضه‌ی برنامه‌ریزی‌شده برای آن به وجود بیاید.

ترقه بازی و جشن در بازی Final Fantasy 7 Remake

یوشینوری کیتاسه ضمن همدردی با افراد بیمارشده به خاطر ویروس کووید 19 و اعلام ناراحتی از مرگ این تعداد از انسان‌های مختلف می‌گوید: «اوضاع ترسناکی است. وقتی ما داخل تیم توانستیم تاریخ انتشار احتمالی بازی Final Fantasy 7 Remake Part 2 را تعیین کنیم، هیچ‌کس فکر نمی‌کرد که دنیا قرار است ناگهان با یک بیماری جدید دست‌وپنجه نرم کند. هیچ‌کس فکر نمی‌کرد که همه باید به خانه برویم و با دورکاری و روش‌های جدید، مراحل خلق محصول را جلو ببریم.

امروز ما دیگر ۱۰۰ درصد بازدهی ممکن را نداریم و کندتر شده‌ایم. فکر نمی‌کنم که این تأخیر بزرگی در تاریخ عرضه‌ی بازی به وجود بیاورد ولی نمی‌توانیم منکر تاثیرگذاری آن باشیم. من از طرف تیم امیدوارم برخی افراد در این روزگار چالش‌برانگیز و عجیب بتوانند با تجربه‌ی بازی Final Fantasy 7 Remake روزهای آرام‌تر و شادتری را سپری کنند».

مبارز با شمشیر بلند در میان آتش در بازی فاینال فانتزی 7

فرصت تماشای «نیم نگاه زومجی:‌ Final Fantasy VII Remake» را از دست ندهید و اگر تجربه‌ی این اثر را تمام کرده‌اید، حتما مقاله‌ی «بررسی تئوری‌های پایان اولین قسمت از Final Fantasy VII Remake» را بخوانید. همچنین اگر به‌دنبال تروفی پلاتینیوم این بازی انحصاری زمانی پلی ‌استیشن 4 هستید، فراموش نکنید که «راهنمای تروفی Final Fantasy VII Remake» دقیقا برای شما نوشته شده است. زومجی پیش‌تر از «هفت دلیل برای پیشنهاد فاینال فانتزی 7 ریمیک به افراد ناآشنا با مجموعه Final Fantasy» گفت تا گیمرهای بیشتری به سراغ این اثر جذاب و خاص بروند. اما اگر نیاز به یادآوری بیشتر دارید، جمع‌بندی «بررسی بازی Final Fantasy 7 Remake» با نمره‌ی معرکه‌ی ۹.۵ از ۱۰ به قلم محمدصادق تواضعی را بخوانید:

اولین قسمت از بازسازی FF7 پس از گذشت پنج سال از زمان معرفی، در دسترس کاربران قدیمی و جدید قرار گرفت. بازسازی بسیار خوب شهر میدگار و محیط‌های آن درکنار طراحی و شخصیت‌پردازی کاراکترهای بازی سبب شده تا طرفدارهای قدیمی حس‌وحال نوستالوژی داشته باشند. همچنین المان‌های جدید داستانی و نحوه‌ی پایان‌بندی بازی هم به‌گونه‌ای است که همه حسابی غافل‌گیر می‌شوند.

سیستم مبارزات و میان‌پرده‌های سینمایی با کیفیت Final Fantasy 7 Remake هم از دیگر مواردی است که به‌خوبی کاربران جدیدی را سرگرم خواهد کرد. بااین‌حال بازی دارای مشکلاتی نظیر دیر لود شدن بافت‌های محیط و همچنین بد بودن زاویه دوربین در حالت Target Lock است. FF7R در حالت کلی می‌تواند تجربه‌ای لذت‌بخش، هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده را در اختیار مخاطبان خود قرار دهد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده