بررسی تئوری‌های پایان اولین قسمت از Final Fantasy VII Remake

بررسی تئوری‌های پایان اولین قسمت از Final Fantasy VII Remake

یکشنبه, ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۵۹

اسکوئر انیکس با اضافه کردن المان‌های داستانی جدید به Final Fantasy VII Remake، توانسته است کاربران قدیمی را غافل‌گیر و آن‌ها را مشغول به تئوری‌پردازی کند.

مقاله‌های مرتبط:

اولین قسمت از Final Fantasy VII Remake پس از پنج سال در دسترس کاربران قرار گرفت. برای کاربران قدیمی، فاینال فانتزی 7 ریمیک از نظر داستانی همانند گذشته است تا اینکه به مرحله هجدهم برسند. در مرحله هجدهم شاهد تغییرات و مواردی کاملا جدید هستند؛ دقیقا همان مواردی که اسکوئر انیکس (Square Enix)، سازنده و ناشر Final Fantasy 7 Remake، اعلام کرده بود که با دیدن آن‌ها غافل‌گیر می‌شوید. البته این المان‌های جدید داستانی در گوشه‌وکنار مراحل قبلی هم به‌چشم می‌خورند.

ادامه‌ی متن، داستان Final Fantasy VII Remake و همچنین بخش‌های مهمی از Final Fantasy 7 را اسپویل می‌کند

Final Fantasy VII Remake

در این مقاله تصمیم داریم در مورد نحوه‌ پایان‌بندی Final Fantasy VII Remake و نکات داستانی آن صحبت کنیم؛ مواردی که خشم بعضی از کاربران را برانگیخته است از اینکه اسکوئر انیکس قصد دارد داستان بازی را تغییر دهد. بااین‌حال چیزی از آینده داستان و در قسمت دوم مشخص نیست و هنوز اطلاعات رسمی از آن منتشر نشده است. تنها موردی که می‌دانیم، این است که اسکوئر انیکس قصد دارد یک داستان گسترده‌تر و پر جزئیات‌تر نسبت به Final Fantasy VII را در اختیار کاربران قرار دهد. بهتر است اول به‌سراغ پایان‌بندی بازی Final Fantasy VII Remake برویم.

وجود یک تایملاین موازی با تایملاین اصلی بازی

Final Fantasy VII Remake

خط داستانی بازی فاینال فانتزی 7 و فرار از شهر میدگار بدین صورت است که کلاود، تیفا، برت، ایریث و Red XIII به‌خاطر متهم شدن به قتل رئیس شینرا، مجبور به فرار از میدگار می‌شوند. در نسخه ریمیک، تمامی موارد با کمی تغییرات جزئی در مرحله هفدهم به‌نمایش گذاشته می‌شود و پس از فرار از میدگار، سفیروث را می‌بینیم که سر راه کلود و اعضای تیم قرار می‌گیرد و منجربه باز کردن یک پرتال می‌شود. در جریان این پرتال کلاود به همراه برت، تیفا، Red XIII و ایریث با Arbiter of Fate مبارزه می‌کنند که از آن به‌عنوان سرنوشت (Destiny) یاد می‌شود.

Final Fantasy VII Remake

نکته‌ی جالب در نبرد با Arbiter of Fate، این است که مدام مواردی از آینده نشان داده می‌شود. آینده‌ای که Red XIII از آن به‌عنوان یک سرانجام بد یاد می‌کند. همچنین در طول نبرد با Arbiter of Fate، بازیکن باید با سه کاراکتری مبارزه کند که نماینده برت، کلاود و تیفا هستند. درواقع شما با سرنوشت خودتان مبارزه می‌کنید و شکست دادن سرنوشت، به‌معنی اعمال تغییرات در آینده و خط داستانی است. همزمان با این نبرد، اسکوئر انیکس به ما یک سولجر کلاس یک را نشان می‌دهد که قصد مبارزه با تعداد زیادی از سربازان شینرا را دارد. درواقع این کاراکتر زک فیر است.

Final Fantasy VII Remake

مرگ زک فیر باعث اعمال تغییرات در هویت و شخصیت کلاود استرایف می‌شود

زک فیر شخصی است که مرگ او باعث شکل‌گیری شخصیت فعلی کلاود شده است. همچنین باستر سورد، در اصل سلاح زک فیر است که توسط انجل، استاد زک، به او رسیده است. در ابتدای نبرد دقیقا شاهد بازسازی صحنه نبرد زک با سربازان شینرا همانند نسخه Crisis Core: Final Fantasy VII هستیم. در انتهای مبارزه در کرایسیس کور، زک فیر کشته می‌شود و کلاود بالای سر او نشسته و با یکدیگر صحبت می‌کنند. غم از دست دادن زک باعث می‌شود تا کلاود دچار دوگانگی شود و شخصیت خود را جای زک فیر قرار دهد. این در حالی است که پس از پیروزی کلاود و مابقی اعضای تیم در نبرد با سرنوشت، شاهد تغییر سرنوشت زک هم هستیم. ازاین‌رو در میا‌ن‌پرده انتهایی زک را می‌بینیم که کلاود به سمت میدگار حمل می‌کند.

Final Fantasy VII Remake

این موارد بدین معنی نیستند که خط داستانی تایملاین اصلی تغییر یافته است، بلکه شاهد تغییر پیدا کردن خط داستانی یک تایملاین موازی هستیم، زیرا در تایملاین فعلی، کلاود دارای باستر سورد است. مورد هیجان‌انگیز این پایان، این است که اسکوئر انیکس به چه شکل می‌تواند از آن برای روایت داستان اصلی استفاده کند. قطعا کلاود در تایملاین جدید شخصیت متفاوتی دارد. همچنین در این تایملاین بیگز و احتمالا جسی و وِج هم زنده هستند. مورد دیگری که به وجود یک تایملاین متفاوت اشاره می‌کند، نشان گرافیتی سگی است که در جریان مرحله پنجم مدام آن را روی دیوارهای مترو مشاهده می‌کنیم.

Final Fantasy VII Remake

هنوز مشخص نشده است که اسکوئر انیکس به چه شکل می‌خواهد از این تایملاین موازی با تایملاین اصلی بازی استفاده کند

زمانی‌که زک زنده می‌ماند، تصویر این سگ نشان داده می‌شود، اما ظاهر کاملا متفاوتی دارد. این موضوع به یک تایملاین جدید اشاره دارد که در آن زک زنده است، بیگز و سایر افراد اولانچ در جریان انفجار سکتور 7 زنده مانده‌اند و ساکنان این بخش از میدگار در حال بازسازی و جمع‌آوری خرابه‌های سکتور 7 هستند. در داستان Final Fantasy VII، ادامه‌ی سفر اعضا و ختم شدن آن به نیبل‌هایم و سایر محیط‌های بازی، یکی از اصلی‌ترین مواردی است که در شناسایی دلیل تنفر کلاود از سفیروث دخیل هستند. به‌عبارتی پارت دوم از Final Fantasy VII Remake، مهم‌ترین نقش را در داستان‌سرایی نسخه قدیمی اعمال می‌کند. قطعا وجود المان‌های جدید داستانی و یک تایملاین متفاوت، سبب می‌شود تا شاهد داستان بسیار گسترده‌تری نسبت‌به نسخه اصلی باشیم.

Final Fantasy VII Remake

 بااین‌حال سؤال اصلی این است که آیا وجود این تایملاین، باعث می‌شود تا شاهد تغییر یافتن مرگ کاراکترهایی مثل ایریث در تایملاین اصلی باشیم؟ لزوما این موارد بدین معنی نیستند که ایریث هم زنده خواهد ماند. هنوز اطلاعات دقیقی از داستان کلی بازی در دسترس نیست، اما احتمال می‌رود کلاود و اعضای تیم در جریان ماجراجویی خود به این نتیجه برسند که همانند قبل، مرگ ایریث تنها عامل برای نجات سرزمین (Planet) است، زیرا ایریث در گوشه‌وکنار بازی به این مورد اشاره می‌کند که در ادامه بیشتر به آن خواهیم پرداخت.

 سفیروث، شخصی که از‌ آینده آمده است

از سفیروث در بازی Final Fantasy VII Remake به‌عنوان یک سرباز افسانه‌ای یاد می‌شود که کلاود در بچگی به‌خاطر تبدیل شدن به شخصی مثل سفیروث، وارد شینرا و ارتش سولجر شد. بااین‌حال کلاود در حال حاضر از سفیروث متنفر است و می‌خواهد او را از بین ببرد. مشکل اصلی این است که سفیروث پنج سال قبل از وقایع بازی، کشته شده است. بااین‌حال به‌خاطر Ancient بودن سفیروث و قدرت خاصی که دارد، می‌تواند خود به‌خاطر انرژی ماکو یا همان جریان زندگی می‌تواند از خود کلون تولید کند. ازاین‌رو در گوشه‌وکنار بازی، شاهد کلون‌های سفیروث هستیم که به‌سراغ کلاود می‌آیند.

Final Fantasy VII Remake

نیبل‌هایم یکی از اصلی‌ترین بخش‌های داستان فاینال فانتزی 7 است که انتظار می‌رود در قسمت دوم به آن به‌صورت کامل پرداخته شود

همان‌طور که گفته شد، کلاود در نسخه اصلی به‌درستی نمی‌داند که چرا از او متنفر است. با اینکه توهم‌ها و فلش بک‌هایی از گذشته به یاد می‌آورد که سفیروث را در قالب یک قاتل نشان می‌دهند، اما به‌خاطر اتفاقاتی که در گذشته رخ داده و خاطراتی که به یاد نمی‌آورد، نمی‌تواند علت اصلی این مورد را تشخیص دهد. پس از اینکه میدگار را ترک می‌کند و با اعضای تیم خود وارد نیبل‌هایم می‌شود، خاطراتی را از گذشته به یاد می‌آورد که سفیروث در جریان یکی از مأموریت‌های خود در نیبل‌هایم، متوجه واقعیت خلق خود می‌شود. ازاین‌رو خشم او نسبت‌به شینرا و تمامی انسان‌ها، باعث می‌شود تا نیبل‌هایم را به آتش بکشد و در نتیجه، محل زندگی کلاود به خاکستر تبدیل می‌شود و مادر او هم در آتش می‌سوزد.

Final Fantasy VII Remake

این مورد دلیل اصلی تنفر کلاود از سفیروث است که یک میان‌پرده متفاوت از آن در مرحله دوم نسخه ریمیک نمایش داده شد. بااین‌تفایسر سفیروث نسخه بازسازی شده، تفاوت‌هایی با سفیروث نسخه اصلی دارد. دراینجا ظاهرا سفیروث به‌خوبی از آینده خبر دارد. مدام از کلاود می‌خواهد به او ملحق شود تا با کمک یکدیگر جهان را تغییر دهند. این در حالی است که نقشه اصلی سفیروث، نابودی سرزمین و گرفتن انتقام از انسان‌ها به‌واسطه‌ی قدرت جنووا است؛ شخصی که سفیروث از سلول‌های او و با آزمایش‌های پروفسور هوجو ساخته شده است. نکته‌ای که وجود دارد، این است که سفیروث نسخه ریمیک به‌خوبی از آینده با خبر است. در میان‌پرده‌های پایانی، سفیروث به کلاود به‌خاطر نشانه‌هایی که از‌ آینده می‌بیند، اخطار می‌دهد؛ زیرا این اتفاق‌ها هنوز رخ نداده‌اند.

سفیروث در Final Fantasy VII Remake قصد دارد با اداره کردن اتفاقات، این بار پیروز میدان شود

در ادامه یک بار دیگر از کلاود می‌خواد تا به او ملحق شود، اما کلاود درخواست سفیروث را رد می‌کند. به‌نظر می‌رسد سفیروث در فاینال فانتزی 7 ریمیک از آینده آمده است و قابلیت اداره کردن وقایع را ازطریق Whispers of Fate دارد. ویسپرها همان اشباحی هستند که از شروع داستان آن‌ها را می‌بینیم. در نقاط مختلفی از داستان، اشباح باعث می‌شوند تا تایملاین فعلی دستخوش تغییرات نشود. برای مثال، در مرحله هشتم و انتهای نبرد کلاود و رینو، کلاود قصد کشتن او را دارد که ویسپرها مانع از انجام این کار می‌شوند. همچنین در مرحله هفدهم و زمانی‌که برت توسط سفیروث کشته می‌شود، شاهد زنده شدن برت توسط قدرت ویسپرها هستیم. ظاهرا این کار برای جلوگیری از تغییر خط زمانی داستان اصلی انجام شده است.

Final Fantasy VII Remake

یکی دیگر از عواملی که نشان می‌دهد ویسپرها حاوی اطلاعاتی از آینده و برای جلوگیری از رخ دادن وقایع دیگری جز وقایع Final Fantasy VII هستند، می‌توان به نشانه‌هایی از آینده اشاره کرد که تنها کلاود آن‌ها را می‌بیند. برای مثال در میان‌پرده ابتدایی مرحله هشتم، کلاود بخشی از سکانس کشته شدن ایریث را به یاد می‌آورد یا در اواخر همین مرحله و پس از رفتن شبانه کلاود از خانه ایریث، این دو شخص با یکدیگر ملاقات می‌کنند. در این بخش از داستان کلاود ناگهان نشانه‌ای از آینده را می‌بیند که پس از آن قطره‌ای اشک از چشم‌های او سرازیر می‌شود.

Final Fantasy VII Remake

به‌نظر می‌رسد ایریث هم از آینده باخبر است و به‌خوبی کلاود را می‌شناسد

 چرا کلاود این نشانه‌ها را می‌بیند؟ دلیل این اتفاق، ایریث است. در ابتدای بازی ایریث در خیابان‌های میدگار توسط ویسپرها احاطه شده است و مردم عادی قادر به دیدن آن‌ها نیستند. ایریث هم آخرین Ancient موجود در سرزمین است و قادر به دیدن ویسپرها است. پس از اینکه ایریث دست کلاود را می‌گیرد، او می‌تواند ویسپرها را مشاهده کند. ازاین‌رو ویسپرها عاملی هستند که کلاود نشانه‌هایی از آینده را مشاهده می‌کند. یکی از احتمالات بازی این است که سفیروث ازطریق ویسپرها سعی دارد وقایع بازی را تا زمان مرگ ایریث هدایت کند، اما انتهای آن را تغییر دهد. مرگ ایریث عاملی بود که باعث شد برخورد شهاب سنگ بزرگ سفیروث به سرزمین، باعث نابودی نشود و مرگ ایریث و ترکیب روح او با جریان زندگی باعث شد تا این شهاب سنگ از بین برود.

به‌عبارتی مرگ ایریث توسط سفیروث، دلیل اصلی نابودی نقشه‌های خود سفیروث بود. شاید با خود بگویید که این موارد باعث زنده ماندن سفیروث و پیدا کردن راه جدیدی برای شکست دادن او می‌شود. احتمال رخ دادن این مورد بسیار کم است. دقیق‌تر نگاه کنیم، برای نجات سرزمین مرگ ایریث لازم بود. در ابتدا قرار بود که کلاود، ایریث را بکشد تا جلوی شهاب سنگ گرفته شود، اما کلاود نتوانست این کار را انجام دهد که ناگهان سفیروث از بالای محیط به پایین پرید و شمشیر خود را در کمر ایریث وارد کرد. ازاین‌رو احتمال دارد در انتهای داستان نسخه ریمیک هم شاهد مرگ ایریث باشیم، ولی این بار با دست‌های کلاود و به شکل متفاوت تا همانند گذشته نقشه سفیروث عملی نشود.

Final Fantasy VII Remake

زمانی‌که سفیروث و کلاود در Edge of Creation با یکدیگر صحبت می‌کنند، پس از اینکه کلاود درخواست سفیروث را قبول نمی‌کند و با یکدیگر مبارزه می‌کنند، سفیروث به کلاود می‌گوید:

هفت ثانیه تا پایان زمان مانده است. این زمان برای تو کافی است، شاید؛ ولی با این مدت زمان چه کاری انجام می‌دهی؟ بگذار ببینیم.

پس از این دیالوگ‌ها، سفیروث ناپدیت می‌شود و تنها یکی از پرهای بال سفیروث، در دست‌های کلاود باقی می‌ماند. نمی‌توان به‌طور دقیق گفت که منظور از سفیروث چه چیزی است، اما یکی از مواردی که احتمال می‌رود سفیروث به آن اشاره می‌کند، مرگ ایریث است. در میان‌پره کشته شدن ایریث، مدت زمانی‌که طول می‌کشد سفیروث از بالا به پایین بپرد و شمشیر خود را در کمر ایریث فرو کند، تقریبا هفت ثانیه است. شاید هم منظور سفیروث مورد تازه‌ای باشد که جزو موارد داستانی جدید فاینال فانتزی 7 ریمیک به‌حساب می‌آید.

ایریث و با خبر بودن او از آینده

Final fantasy VII remake

در فاینال فانتزی 7 ایریث در ابتدا، از آینده و سرنوشتی که تقدیر برای او درنظر گرفته، بی‌خبر است. این در حالی است که در نسخه بازسازی شده، ایریث در نقاط مختلفی از ابتدای داستان به‌گونه‌ای عمل می‌کند که انگار می‌داند روزی خواهد مرد و تقدیر او چیست. به‌نظر می‌رسد جدا از کلاود، ایریث هم متوجه حضور سفیروث در محیط می‌شود، اما نمی‌تواند همانند وی، سفیروث را ببیند. در سکانس آغازین بازی ایریث را می‌بینیم که روی زمین زانو زده و به انرژی ماکو خیره شده است. اندکی بعد، متوجه یک خطر احتمالی در انتهای کوچه می‌شود که احتمال می‌رود ایریث حضور سفیروث را حس کرده است.

Final Fantasy VII Remake

پس از اتمام مرحله اول، کلاود را می‌بینیم که در خیابان ایریث را می‌بیند. اگر قبل از اینکه به ایریث نزدیک شوید، او را تماشا کنید، می‌بینید که ایریث، دختر گل فروش داستان، با اینکه یک سبد پر از گل در دست دارد، اما هیچ گلی را به شهروندان نمی‌فروشد، بلکه او می‌داند که کلاود را خواهد دید و منتظر او است. ایریث در این نسخه به‌خاطر ویسپرها به‌خوبی از وقایع مطلع است. با اینکه در بعضی از سکانس‌ها هنوز به‌صورت یقین نمی‌تواند تصمیم بگیرد، اما یک حس درونی در حال هدایت کردن او به سمت تقدیر است. ظاهرا تعامل او با ویسپرها باعث شده تا نتواند آنطور که باید و شاید تصمیم‌‌گیری کند.

Final Fantasy VII Remake

ساختار داستان به‌گونه‌ای است که بازیکنان قدیمی مدام میان‌پرده‌های بازی را تماشا می‌‌کنند تا سرنخ‌های مختلفی در مورد داستان نسخه ریمیک، پیدا کنند

در ابتدای مرحله هشتم و پس از رویارویی کلاود و رینو، ایریث به رینو می‌گوید که کلاود بادیگارد و یک عضو سولجر است. این گفته کلاود را غافل‌گیر می‌کند،‌ زیرا تا قبل از آن هیچ صحبتی در مورد این موضوع نشده بود. پس از سردرگم شدن کلاود، ایریث سریعا می‌گوید که بادیگاردها با مزدورها تفاوتی ندارند که این هم یکی دیگر از مواردی است که نشان می‌دهد ایریث از قبل کلاود را می‌شناسد. شاید دلیل اصلی آن شمشیر کلاود است. شمشیری که در اصل متعلق به زک فیر، عشق ایریث و دوست صمیمی کلاود، است. همچنین پس از نجات بچه‌های یتیم‌خانه Leaf House، کلاود مجددا کلون سفیروث را مشاهده می‌کند و پس از آن، کلاود با ایریث در این مورد صحبت می‌کند. کلاود به ایریث از زنده بودن سفیروث می‌گوید و نکته جالب، واکنش ایریث است که نشان می‌دهد انگار از این موضوع مطلع است.  

Final Fantasy VII Remake

در انتهای بازی Final Fantasy VII Remake، تیفا از ایریث می‌خواهد که به کافه Seven Heaven برود و قبل از اینکه حرف خود را تمام کند، ایریث می‌گوید که «مارلین را به‌جای امنی ببرم». تا قبل از این نقطه از داستان تیفا یا سایر اعضای تیم هیچ‌وقت به مارلین اشاره‌ای نداشته‌اند. همچنین در کافه Seven Heaven و پس از اینکه ایریث، مارلین را بغل می‌کند، از نیروی خود استفاده می‌کند تا او را آرام کند. ظاهرا ایریث تصویری از برت در آینده را نشان مارلین می‌دهد و زمانی‌که مارلین قصد صحبت در مورد این موضوع را دارد، ایریث به او اشاره می‌کند که صحبت نکن. در انتهای مرحله شانزدهم، جایی‌که کلاود با Red XIII ملاقات می‌کند، مجددا ایریث از قدرت خود استفاده می‌کند تا Red XIII را آرام کند. به‌نظر می‌رسد ایریث به Red XIII هم بخشی از آینده را نشان داده است؛ جایی‌که او درکنار کلاود و سایر اعضا درحال نبرد است.

Final Fantasy VII Remake

از دیگر بخش‌هایی که نشان می‌دهد ایریث به وقایع آینده مطلع است، می‌توان‌به ابتدای مرحله چهاردهم اشاره کرد. در ابتدای مرحله ۱۴، میان‌پرده‌ای نشان داده می‌شود که کلاود در حال صحبت با ایریث است (این میان‌پرده باتوجه‌به تصمیم‌های شما در گذشته می‌تواند به تیفا یا برت هم ختم شود و لزوما در میان‌پرده ابتدایی این مرحله، ایریث را نخواهید دید). در انتهای صحبت ایریث و کلاود، ایریث به کلاود می‌گوید که عاشق من نباش و اگر فکر می‌کنی که عاشقم شده‌ای، بدان که واقعی نیست. دلیل این گفته، این است که ایریث می‌داند در آینده زنده نخواهد ماند و ازطرفی، می‌داند که شخصیت کلود با زک فیر ادغام شده است.

Final Fantasy VII Remake

در بخشی از رمان Final Fantasy VII که مربوط‌به بازه زمانی میان بازی اصلی و انیمیشن Advent Children می‌شود، آمده است که ایریث به‌واسطه‌ی جریان زندگی می‌تواند به هویت فردی خود دست پیدا کند. این مورد را کنار تئوری سفیروث بگذاریم. اینکه سفیروث از آینده آمده است یا اینکه نسخه آینده او، شخص فعلی را از وقایع آینده با خبر کرده است، نشان می‌دهد که احتمال دارد ایریث هم قدرت مشابهی داشته باشد و به‌واسطه جریان زندگی و سفر در تایم‌لاین‌های مختلف، از آینده باخبر باشد، اما این مورد سبب شده تا بخشی از خاطراتش هم مبهم شود. برای همین بعضی وقت‌ها نمی‌تواند تصمیم خود را با قاطعیت اعلام کند.

محیط‌ها و کاراکترهای احتمالی قسمت دوم بازسازی Final Fantasy VII

Final Fantasy VII Remake

قسمت دوم Final Fantasy VII Remake از نظر داستانی اهمیت بسیار زیادی دارد. در این نقطه کلاود و اعضای تیم او باید به محیط‌های مختلفی سفر کنند که از میان آن‌ها می‌توان‌به نیبل‌هایم اشاره کرد. در فاینال فانتزی 7، بازیکنان زمانی‌که وارد نیبل‌هایم و عمارت شینرا می‌شدند، می‌توانستند کاراکتر وینسنت ولنتاین را به تیم خود اضافه کنند. البته او یک کاراکتر فرعی به‌حساب می‌آید، اما یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های مجموعه فاینال فانتزی 7 است. ازاین‌رو احتمال می‌رود کاربران او را مشاهده کنند. شاید اسکوئر انیکس قصد دارد وینسنت را با راه و روشی جدید به مخاطبان معرفی کند.

Final Fantasy VII Remake

همچنین یکی دیگر از محیط‌های مهم، Gold Saucer و چالش‌های منحصربه‌فرد آن است. در این قسمت از داستان بازیکنان با کاراکتری به نام Caith Sith آشنا می‌شوند. در قسمت اول و خراب شدن Sector 7 Slums، کاراکتر Caith Sith برای چند ثانیه نمایش داده می‌شود. ازاین‌رو انتظار می‌رود او را در قسمت دوم ببینیم و بتوانیم از او در تیم سه‌نفره خود استفاده کنیم. همچنین Red XIII هم به‌نظر می‌رسد در نسخه دوم یک کاراکتر قابل بازی باشد. بااین‌حال یکی از جالب‌ترین کاراکترهای Final Fantasy 7 Remake که داستان و سرنوشت او به قسمت دوم راه پیدا کرد، روچ ملقب به Speed Demon بود.

Final Fantasy VII Remake

تئوری‌های مختلفی حول روچ وجود دارد. احتمال دارد در قسمت دوم او را در قالب یک هم‌تیمی ببینیم و به نبرد خود با کلاود پایان دهد. روچ در قسمت اول همانند یک باج بگیر عمل می‌کند و علاقه زیادی به نبرد با اشخاصی دارد که دارای قدرت زیادی هستند. ازاین‌رو کلاود و مهارت او در شمشیر زنی، حسابی نظر او را به خود جلب کرده است. بااین‌حال باید منتظر بمانیم و ببینیم که اسکوئر انیکس چه آینده‌ای را برای روچ درنظر گرفته است. از دیگر کاراکترهای احتمالی در قسمت دوم هم می‌توان‌به سید و یوفی هم اشاره کرد.

باتوجه‌به تئوری‌های ذکر شده، وجود یک تایملاین زمانی و متفاوت موردی است که به‌صورت کامل از آن مطمئن هستیم. اصلی‌ترین مورد این است که اسکوئر انیکس به چه شکل می‌خواهد از آن استفاده کند. یکی از مواردی‌که فاینال فانتزی 7 را به یکی از بهترین نسخه‌های مجموعه Final Fantasy تبدیل کرده، تراژدی‌های داستان است. مرگ اریث یا فروپاشی شخصیت کلاود پس از آن موردی است که می‌توان از آن به‌عنوان نقاط قوت داستان یاد کرد.

ازطرفی احتمال می‌رود که تتسویا نومورا، کارگردان نسخه ریمیک، درکنار تیم خود سعی دارد داستان نسخه اصلی را بازسازی کند و Final Fantasy VII Remake یک دنباله‌ معنوی برای نسخه اصلی به‌حساب می‌آید. اگر قرار است چنین موردی را شاهد باشیم، اسکوئر انیکس باید بتواند داستان را به‌گونه‌ای روایت کند که شاهد موارد داستانی در حد و اندازه نسخه اصلی باشیم. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ شما چه برداشتی از پایان قسمت اول دارید؟

منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده