نویسنده: میلاد فاطمی
// دوشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۱

بازی Test Drive Unlimited 3 احتمالا به زودی معرفی می‌شود

پس از مدت‌ها انتظار به‌نظر می‌رسد بازی Test Drive Unlimited 3 فردا در رویداد Nacon Connect به‌صورت رسمی معرفی خواهد شد.

سال ۲۰۰۶ بود که برای اولین‌بار استودیوی Eden Games یک بازی ریسینگ جهان‌باز تحت عنوان Test Drive Unlimited را روانه بازار کرد. اثری که به‌لطف داشتن اتومبیل‌های متنوع و محیطی زیبا، توانست مخاطبان زیادی را نیز برای خود جذب کند. پس از گذشت حدود پنج سال از انتشار این بازی، تیم سازنده دست به عرضه نسخه دوم این مجموعه به‌نام Test Drive Unlimited 2 زد.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید درحالیکه در سال ۲۰۱۸ خبری ناراحت‌کننده مبنی‌بر توقف فعالیت سرورهای Test Drive Unlimited 2 برای طرفداران اعلام شد، اما مدتی پیش تیم سازنده آغاز روند ساخت سومین قسمت از مجموعه Test Drive Unlimited را به‌صورت رسمی تأیید کرد.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، به‌نظر می‌رسد به‌زودی دوست‌داران این مجموعه می‌توانند نسخه سوم بازی مورد علاقه خود را مشاهده کنند؛ چراکه اخیرا صفحه رسمی بازی Test Drive در حساب توییتر با انتشار یک تیزر کوتاه از نشان بازی و همچنین آوردن جمله «ما برگشتیم» تنور شایعات را داغ کرد. باید توجه داشته باشید که در همین پست منتشر شده، اشاره‌ای نیز به رویداد Nacon Connect که قرار است فردا یعنی در تاریخ ۱۷ تیر (هفت ژوئیه) در ساعت ۲۱:۳۰ شب به وقت ایران برگزار شود، نیز شده است.

تنها اطلاعاتی که تا این لحظه از بازی Test Drive Unlimited 3 در اختیار داریم این است که بازی قرار است توسط استودیوی فرانسوی Kylotonn تولید شود.

حال باید منتظر ماند و دید فردا در رویداد Nacon Connect این احتمال رنگ واقعیت به خود می‌گیرد و شاهد نمایشی از معرفی بازی Test Drive Unlimited 3 خواهیم بود یا خیر. لطفا شما هم نظرات و پیش‌بینی‌های خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده