// پنجشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۱

مایکروسافت نام تجاری Fable را تمدید کرد

به‌تازگی مشخص شده که مایکروسافت در تاریخ ۶ تیر ماه، نام تجاری Fable را تمدید کرده است تا شایعات نسخه جدید بازی قوت بگیرد. 

در سال ۲۰۱۷ بود که آگهی استخدامی استودیو پلی‌گراند گیمز، خبر از توسعه یک بازی نقش‌آفرینی جهان باز می‌داد. از آن زمان بود که شایعات حول ساخت نسخه جدید مجموعه Fable آغاز شد. این در حالی است که تابه‌امروز، شایعات مختلفی حول نسخه جدید فیبل منتشر شده که این بازی توسط تیم دوم استودیو پلی‌گراند گیمز در دست توسعه است. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی مشخص شده که مایکروسافت در تاریخ ۶ تیر ماه (۲۶ ژوئن) نام تجاری Fable را تمدید کرده است. تمدید کردن نام تجاری مجموعه و بازی‌هایی که مربوط‌به یک شرکت می‌شود، مورد عادی است، اما نکته جالب این است که وضعیت نام تجاری فیبل در سایت USPTO شامل تغییراتی شده است. در گذشته وضعیت بازی در بخش «قصد استفاده» در حالت «خیر» قرار داشت. این در حالی است که پس از تمدید نام تجاری بازی در تاریخ ذکر شده، وضعیت این بخش به «بله» تغییر پیدا کرده است.

ازاین‌رو یک بار دیگر بازار شایعات نسخه جدید Fable بیش‌ازپیش داغ شده است. بااین‌تفاسیر، باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا پس از سه سال شایعات مختلف بالاخره نسخه دید Fable در رویداد بازی‌های ایکس ‌باکس سری ایکس در انتهای ماه ژوئیه (اوایل مرداد ماه) رونمایی خواهد شد یا خیر. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده