نویسنده: عارف حسین پور
// دوشنبه, ۹ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۲۰

گیم‌پلی بازی Crysis Remastered پس‌فردا نمایش داده می‌شود

شرکت کرایتک اعلام کرد که اولین تریلر از گیم‌پلی بازی Crysis Remastered قرار است روز چهارشنبه ۱۱ تیر به نمایش گذاشته شود.

اگر شما هم جزو افرادی هستید که مشتاقید تا اولین تریلر از گیم‌پلی نسخه بازسازی شده بازی Crysis را مشاهده کنید، خبر خوشحال کننده برای شما آن است که خیلی زود به مراد دلتان خواهید رسید. شرکت کرایتک، سازنده بازی Crysis Remastered اعلام کرده که روز چهارشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۹ (۱ ژوئیه ۲۰۲۰) اولین تریلر گیم‌پلی این بازی را منتشر می‌کند تا بازیکن‌ها با تغییرات و پیشرفت‌های گرافیکی آن آشنا شوند. طبق زمانی‌که کرایتک اعلام کرده، تریلر گیم‌پلی Crysis Remastered حدود ساعت ۸:۳۰ بعد از ظهر به وقت تهران در روز چهارشنبه منتشر می‌شود.

بازی کرایسیس ریمستر

بازی Crysis Remastered اولین‌بار در اواخر فروردین ماه ۹۹ با انتشار یک تیزر کوتاه معرفی شد. تاکنون چیز زیادی درباره میزان تغییرات و ارتقاهای بازی نمی‌دانیم. ولی انتظار می‌رود که عمده پیشرفت‌ها مربوط‌به گرافیک بازی باشند؛ هرچند نسخه اصلی Crysis، با گذشت حدود سیزده سال از زمان عرضه‌اش، هنوز هم به‌عنوان یک بازی زیبا و چشم‌نواز شناخته می‌شود و حتی برای تست قدرت و بنچمارک کارت‌های گرافیکی و سیستم‌های گیمینگ مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در حال حاضر می‌دانیم که نسخه بازسازی شده بازی Crysis علاوه‌بر کامپیوترهای شخصی، برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ منتشر می‌شود. به محض انتشار تریلر گیم‌پلی این بازی، می‌توانید آن را در زومجی مشاهده کنید.

نسخه اصلی بازی Crysis در سال ۲۰۰۷ برای کامپیوترهای شخصی منتشر شد. این بازی علاوه‌بر گیم‌پلی خلاقانه‌ای که داشت، بیشتر به خاطر کیفیت گرافیکی منحصربه‌فردش مورد توجه قرار گرفت. البته Crysis از دیدگاه منتقدان نیز بازی بسیار خوبی بود و توانست میانگین امتیازات ۹۱ از ۱۰۰ را در وبسایت متاکریتیک به ثبت برساند. نسخه‌‌های کنسولی این بازی برای پلی‌ استیشن 3 و ایکس‌ باکس 360 در سال ۲۰۱۱ عرضه شدند. داستان بازی در جزایر خیالی لینگ‌شان در نزدیکی ساحل شرقی کشور فیلیپین جریان داشت و درباره موجودات فضایی بود که پس از مدتی طولانی، در کوهستان‌های این ناحیه از خواب بیدار شده بودند. بازیکن‌ها در بازی Crysis هدایت سربازی را به عهده داشتند که به‌وسیله سلاح‌ها و فناوری‌های پیشرفته (از جمله لباس مخصوص نانو سوئیت) مجهز شده بود و باید علاوه‌بر سربازان کره شمالی، با موجودات فضایی نیز مبارزه می‌کرد.

از حالا می‌توان پیش‌بینی کرد که با انتشار نسخه بازسازی شده Crysis یک بار دیگر کلیدواژه «سیستم مورد نیاز بازی Crysis Remastered» به یکی از پرجستجوترین عبارت‌های گوگل تبدیل شود. نظر شما در این رابطه چیست؟ فکر می‌کنید برای اجرای این بازی به چه سیستمی نیاز داشته باشیم؟


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده