نویسنده: روزبه حسینی
// پنجشنبه, ۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۳۱

بسته‌ی الحاقی Warhead در بازی Crysis Remastered حضور ندارد

استودیو کرایتک تایید کرد که برخلاف شایعات قبلی، بسته‌ی الحاقی Warhead در بازی Crysis Remastered حضور نخواهد داشت. 

پس از سال‌ها دوری، سری بازی کرایسیس (Crysis) به‌زودی بازخواهد گشت و اگر چه فعلا خبری از ساخت نسخه‌ی بعدی این سری محبوب نیست، اما دست کم بازی Crysis Remastered می‌تواند برای مدتی عطش طرفداران را فرو بنشاند و آن‌ها را باری دیگر در دنیای جذاب و پرجزییات خود درگیر کند. اخیرا تیم ویلیتز از استودیو Saber Interactive (سازنده نسخه ریمستر بازی اول) در حساب کاربری توییتر خود اشاره‌هایی به ساخت نسخه‌های ریمستر بیشتر از سری کرایسیس کرده بود که بنابر آن، بسیاری از طرفداران گمان کرده بودند که به احتمال زیاد، بسته‌ی الحاقی Warhead به همراه ریمستر بازی Crysis منتشر خواهد شد. حال طبق آخرین اخبار بازی، استودیو کرایتک (Crytek) اعلام کرده است که متاسفانه این بسته الحاقی  در بازی نخواهد بود. 

طی بیانیه‌ای که در سایت Inverse منتشر شده، کرایتک اعلام کرده است که بازی Crysis Remastered تنها شامل بازی اول مجموعه خواهد بود و محتوای بیشتری را مثل بسته‌ی الحاقی Warhead یا بازی‌های بعدی سری شامل نمی‌شود. استودیو کرایتک در این بیانیه گفت: 

بازی Crysis Remastered تنها شامل نسخه‌ی اول این سری می‌شود و هیچ بسته‌ی الحاقی‌ یا نسخه‌ی دیگری در آن وجود ندارد.

با اینکه تقریبا کسی انتظار نداشت تا نسخه‌های دیگر سری همراه بازی منتشر شوند (چرا که به احتمال قوی اگر نسخه‌‌های دوم و سوم بازی ریمستر شوند، هر کدام جداگانه به‌فروش خواهند رسید) بااین‌حال اینکه نسخه‌ی اول به‌صورت کامل و همراه با بسته‌ی الحاقی جذاب خود منتشر نمی‌شود، تا حدی باعث ناامیدی است. از آن‌جایی که بسیار بعید است تا Crysis Warhead در آینده به‌صورت مجزا ریمستر و منتشر شود، بنابراین فعلا خبری از ریمستر این بازی نخواهد بود و باید در آینده منتظر تصمیمات بعدی کرایتک باشیم.

بازی Crysis Remastered در تابستان امسال برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پی سی و نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. سازندگان وعده داده‌اند که این بازی شامل پشتیبانی از تکنولوژی رهگیری پرتو در کنار رزولوشن، کیفیت بافت‌ها و سیستم نورپردازی بهتر و پیشرفته‌تر شود. 

نظر شما راجع به قرار نداشتن بازی Crysis Warhead در Crysis Remastered چیست؟ آیا به تجربه‌ی نسخه‌ی ریمستر این بسته‌ی الحاقی علاقه‌مند بودید؟‌ نظرات خود را با ما و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده