نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۹ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۹

شرکت فوکوس هوم اینتراکتیو استودیو سازنده بازی‌های The Surge را تصاحب کرد

شرکت فوکوس هوم اینتراکتیو با قراردادی به ارزش ۷.۱ میلیون یورو استودیوی Deck13، سازنده‌ی بازی‌های The Surge را خریداری کرد.

مطابق تازه‌ترین اخبار بازی، شرکت فوکوس هوم اینتراکتیو مالکیت کامل استودیوی دک13، سازنده‌ی مجموعه بازی‌های The Surge را به‌دست آورد. شرکت فرانسوی Focus Home Interactive با پرداخت مبلغ ۷.۱ میلیون یورو (تقریباْ معادل ۷.۹ میلیون دلار) استودیوی آلمانی Deck13 را تصاحب کرده است و این قرارداد کنترل کامل استودیوی Deck13 و تمام آی‌پی‌های متعلق به آن را در اختیار شرکت فوکوس هوم قرار می‌دهد. بالغ بر ۶۰ توسعه‌دهنده در استودیوی Deck13 فعالیت می‌کنند و این استودیو تابه‌حال چندین بازی نظیر Crosscode را به بازار عرضه کرده است، ولی بااین‌حال از پروژه‌ی بعدی آن‌ها اطلاعاتی در دست نیست و باید زمان بیشتری برای رونمایی از آن منتظر بمانیم. 

یورگن گلدنر، رئیس هیئت مدیره‌ی شرکت فوکوس هوم اینتراکتیو درباره‌ی تصاحب استودیوی سازنده‌ی بازی The Surge اظهار داشت که «بسیار خرسندیم که به تیم Deck13 خوش‌آمد بگوییم و بی‌صبرانه مشتاق به همکاری با آن‌ها برای نیل به اهداف جاه‌طلبانه‌‌مان هستیم». گلدنر در ادامه‌ی صحبت‌های خود گفت که «خریداری این استودیو نقطه‌ی عطف مهمی در داستانِ رشد شرکت ما است و باعث تقویت مدل کسب‌وکارمان خواهد شد». ژان کلوزه، یکی از بنیان‌گذاران و مدیرعامل استودیوی Deck13 درباره‌ی پیوستن به شرکت فوکوس هوم اینتراکتیو گفت:

از اعلام اینکه استودیوی دک۱۳ حالا بخشی از شرکت فوکوس هوم اینتراکتیو است، بسیار خوشحالم. ما از سال ۲۰۱۱ با موفقیت با یکدیگر همکاری می‌کنیم و توسعه‌ی آثار برنده‌ی جوایزی نظیر بازی The Surge حاصل این همکاری بوده است. بی‌صبرانه منتظریم تا با استفاده از ظرفیت‌های بالای شرکت Focus Home Interactive موفقیت‌های بیشتری کسب کنیم.

بازی The Surge 2 ماحصل آخرین همکاری استودیوی Deck13 و شرکت فوکوس هوم اینتراکتیو بود که در زمان انتشار در سال گذشته با استقبال خوبی مواجه شد. افزون‌بر این، شرکت فوکوس هوم وظیفه‌ی انتشار بازی The Surge را نیز برعهده داشت. بازی The Surge 2 به‌واسطه‌ی سیستم مبارزات کارآمد به‌لطف گجت‌ها و پهپادها، اضافه شدن سیستم دفع ضربات و فنی‌تر شدن مبارزات، طراحی خوب باس‌ها و ارائه‌ی خوب اتمسفر آخرالزمانی و علمی-تخیلی توانست در بررسی وب‌سایت زومجی نمره‌ی ۷.۵ را به‌دست بیاورد که از «اینجا» می‌توانید به مطالعه‌ی آن بپردازید.


منبع VG24/7
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده