نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۹ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۱

طرفداران Persona یک بازی کارتی از این مجموعه را برای پی سی پورت می‌کنند

گروهی از طرفداران مجموعه بازی‌های Persona، نسخه‌ی دیجیتالی یکی از بازی کارتی این سری که اولین بار در سال ۱۹۹۷ عرضه شده را برای پلتفرم کامپیوتر پورت می‌کنند.

بازی Digital Devil Story Trading Card Game یکی از بازی‌های متوقف شده‌ی مجموعه Persona است که در بازار کشورهای غربی آرشیو نشده است. در نتیجه دسترسی به کارت‌های این بازی بسیار دشوار شده و از این رو، گروهی از هواداران این مجموعه، سعی در ساخت نسخه دیجیتالی این بازی به منظور فراهم کردن دسترسی عموم کاربران به آن را دارند. وبسایت ResetEra در این خصوص می‌نویسد:

Digital Devil Story، در واقع یک بازی کارتی و رومیزی است که آتلوس (Atlus) در سال ۱۹۹۷ منتشر کرده بود. ظاهراً این بازی تا سال ۲۰۰۳ به کمک شرکتی به نام Enterbrain منتشر می‌شد؛ تا این که مسئولیت عرضه‌ی آن تا سال ۲۰۰۴ توسط Media Factory برعهده گرفته شد.

Digital Devil Story Trading Card Game

در ادامه‌ی این پست نوشته شده که «تصویری که مشاهده می‌کنید، از میان بیش از ۲۰ هزار کارتی که از یک کلکسیونر خریداری شده، به ثبت رسیده است. این کارت‌ها، هشت مورد از ۹ بازی Enterbrain را شامل می‌شوند. متأسفانه شخصی که اقدام به جمع آوری این کلکسیون کرده بود، مورد آخر را در مجموعه خود نداشت.»

در ادامه‌ی توضیحات ResetEra می‌خوانیم: «در این بین، چند نسخه‌ی مختلف از هریک از کارت‌ها موجود بوده که چند مورد از آن‌ها بسیار کمیاب هستند.»

ظاهراً این نسخه از بازی Digital Devil Story شامل کاراکترهایی از بازی‌های Shin Megami Tensei 1، Shin Megami Tensei 2، Shin Megami Tensei If…، Devil Summoner Saturn، Soul Hackers، Persona 1، Persona 2 و Shin Megami Tensei 3: Nocturne بوده است.

شخصی که اقدام به جمع‌آوری این مجموعه کرده، اظهار داشته که علاوه بر این نسخه، ۸۰ کارت دیگر از نسخه‌ی Media Factory بازی که از سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۴ عرضه شد نیز در مجموعه‌ی خود دارد. شما می‌توانید با مراجعه به این لینک، تصویر اسکن شده‌ی تمامی این کارت‌ها را مشاهده کنید. ظاهراً قبل از انتشار نسخه تمام دیجیتالی این بازی، کتاب قوانین آن به زبان انگلیسی ترجمه خواهد شد.

وبسایت ResetEra با اعلام این که مجموعه‌ی این ۲۰ هزار کارت با هدف پورت بازی در اینترنت خریداری شده، توضیحات خود را جمع‌بندی می‌کند.آن‌ها در ادامه به این نکته نیز اشاره دارند که هنوز تا زمان تکمیل چکیده‌ی این بازی، زمان زیادی باقی مانده و دلیل این که تکمیل این پروژه با سرعت بالایی صورت می‌گیرد، همکاری شمار دیگری از علاقه‌مندان روی این بازی است. این بازی برخلاف پورت پی سی Persona 4 Golden، یک نسخه غیر رسمی خواهد بود.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده