// جمعه, ۶ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۵۹

زامبی ها احتمالا به Call of Duty: Warzone راه پیدا کنند

به‌تازگی در بازی Call of Duty: Warzone اطلاعاتی به‌دست آمده که در جریان آن احتمال دارد شاهد اضافه شدن زامبی به این بازی بتل رویال باشیم.

زامبی‌ها را می‌توان یکی از مشخصه‌های مجموعه Call of Duty دانست که در بسیاری از نسخه‌های مجموعه شاهد حضور آن‌ها به روش‌های مختلفی بوده‌ایم. این در حالی است که به‌نظر می‌رسد استودیو اینفینیتی وارد (Infinity Ward) با همکاری استودیو ریون سافتور (Raven Software) سعی دارند زامبی‌ها را به بازی Call of Duty: Warzone اضافه کنند.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری توییتر ModernWarzone به‌تازگی مدارکی را پیدا کرده که به حضور زامبی‌ها اشاره می‌کند. وی با انتشار سه پوستر، اطلاعاتی را نشان می‌دهد که در گذشته در کالاف دیوتی: وارزون وجود نداشته‌ و اخیرا به بازی اضافه شده است. 

بااین‌حال هنوز مورد رسمی حول این موضوع از سوی تیم سازنده یا حساب کاربری Call of Duty: Warzone اعلام نشده است. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا به‌زودی شاهد حضور زامبی‌ها در این بازی بتل رویال خواهیم بود؟ در ادامه می‌توانید سه تصویر منتشر شده را مشاهده کنید.

از دیگر اخبار حول مجموعه Call of Duty هم می‌توان‌به شایعات حول نسخه جدید اشاره کرد که به احتمال زیاد ریبوت مجموعه بلک آپس خواهد بود و جنگ سرد را به‌نمایش می‌گذارد. 

زامبی فضایی در Call of Duty Warzone

مدارک مربوط به زامبی‌ها در Call of Duty Warzone

اشاره به زامبی‌های فضایی در Call of Duty Warzone


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده