نویسنده: میلاد فاطمی
// چهار شنبه, ۴ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۱۷

تاریخ انتشار بازی Project Cars 3 مشخص شد

استودیوی Slightly Mad، سازنده بازی Project Cars 3، به‌صورت رسمی اعلام کرد علاقه‌مندان از تاریخ هفت شهریور می‌توانند این بازی را روی پی سی و کنسول‌های نسل هشتم تجربه کنند.

از زمانی‌که بازی‌های ویدیویی پا به عرصه گذاشتند همواره سبک ریسینگ حضور پررنگی را تجربه کرده‌ و به یک عضو جدانشدنی تبدیل شده است. شرکت‌های بزرگی سعی کرده‌اند با تولید بازی‌هایی متنوع در این ژانر، به‌نوعی گوی سبقت را از دیگری بگیرند. استودیوی Slightly Mad حدود چهار سال پیش با قول تولید یک شبیه‌ساز ریسینگ، اولین بازی از سری Project Cars را روانه بازار کرد؛ اما این بازی به‌دلیل وجود مشکلاتی نتوانست آنطور که انتظار می‌رفت موفق عمل کند.

تیم سازنده به‌نظر می‌رسد اما تمام تمرکز و هدف خود را روی ساخت و عرضه نسخه سوم این مجموعه تحت عنوان Project Cars 3 معطوف کرده است؛ چراکه چندی پیش عوامل تولید نوید یک نسخه به‌مراتب بهتر از گذشته را به طرفداران خود دادند.

حال در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش استودیوی Slightly Mad به‌صورت رسمی تاریخ دقیق انتشار بازی Project Cars 3 را اعلام کرد؛ براین اساس علاقه‌مندان می‌توانند از تاریخ هفت شهریور ماه (۲۸ اوت) بازی را روی پلتفرم‌های پی سی، پلی‌ استیشن 4 و ایکس‌ باکس وان تجربه کنند.

طبق اطلاعات منتشر شده، این نسخه از بازی درکنار وجود مسابقه قهرمانی جایزه بزرگ برزیل، پیست‌های متنوعی چون Interlagos شهر سائو پائولو و همین‌طور جاده‌های Tuscany ایتالیا را شامل می‌شود. یکی از نکات مثبت Project Cars 3 داشتن بزرگ‌ترین فهرست اتومبیل در کل مجموعه Project Cars است. بازی دارای یک بخش داستانی نیز است که کاربران را در مسیر رسیدن به یک قهرمان ریسینگ همراهی می‌کند.

 وجه تمایز اصلی بازی Project Cars 3 با نسخه‌های پیشین خود، اضافه شدن قابلیت شخصی‌سازی ظاهر راننده و همچنین اتوموبیل است؛ قابلیتی که احتمالا حال‌وهوای جدیدی به این به بازی اضافه می‌کند.

اگر شما هم از طرفداران بازی‌های ریسینگ و به‌خصوص مجموعه Project Cars 3 هستید، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود از سومین نسخه این سری را با زومجی نیز به اشتراک بگذارید.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده