// چهار شنبه, ۴ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۲۰

بازی Pokemon Unite معرفی شد؛ یک موبا آنلاین

دقایقی پیش بازی Pokemon Unite معرفی شد که در سبک موبایل و نبردهای پنج‌به‌پنج در اختیار کاربران نینتندو سوییچ و پلتفرم موبایل قرار می‌گیرد.

در روزهای اخیر، شرکت پوکمون (The Pokemon Company) با برگزاری لایو استریم‌های مختلف، نسخه‌های جدیدی از مجموعه پوکمون را معرفی کرد. همچنین قرار بود امروز بعد از ظهر پروژه جدید و متفاوت خود را به‌نمایش بگذارند.

طبق جدیدترین اخبار بازی و لایو استریم شرکت پوکمون، بازی Pokemon Unite معرفی شد. پوکمون یونایت با همکاری دو استودیو تنسنت گیمز (Tencent Games) و Timi Studios در حال توسعه است و یک بازی موبا با نبردهای پنج‌به‌پنج به‌ حساب می‌آید. همچنین اعلام شده که Pokemon Unite به‌صورت رایگان در اختیار کاربران نینتندو سوییچ و موبایل قرار می‌گیرد. متاسفانه تاریخ انتشار بازی اعلام نشده است. 

نبردها در Pokemon Unite

در جریان بازی Pokemon Unite، بازیکنان در نقشه‌ای قرار می‌گیرند که همانند بازی موبا به دو نیم تقسیم شده است. هر تیم دارای محیط‌های مخصوصی است که به Control Point معروف هستند و با فتح کردن آن‌ها، امتیاز کسب می‌‌کنید. نبردها به‌صورت همزمان انجام می‌شود و با پیشروی در بازی و کسب امتیاز، سطح پوکمون شما هم ارتقا پیدا کرده و به مهارت‌های جدیدی دست پیدا می‌کند. در لایو استریم بازی Pokemon Unite اعلام شد که تمامی پوکمون‌ها طراحی و مهارت‌های مخصوص‌به خود دارند. هر تیمی که در انتها بتواند بیشترین امتیاز را کسب کند، برنده خواهد بود. 

گرفتن پوکمون‌های وحشی در Pokemon Unite

در زیر می‌توانید فهرست پوکمون‌هایی را که در لایو استریم معرفی پوکمون یونایت به‌نمایش گذاشته شدند، مشاهده کنید. پوکمون‌های ستاره‌دار (*) در ویدیو مشاهده نشده‌اند، اما با درنظر گرفتن بخش انتخاب شخصیت و به تکامل رسیدن پکمون‌ها، به‌نظر می‌رسد شاهد حضور آن‌ها خواهیم بود. 

پوکمون‌های قابل کنترل برای بازیکنانپوکمون‌های وحشی
SnorlaxStufful / Bewear
LucarioAipom
Charmander / Charmeleon / CharizardJoltik / Galvantula
Squirtle / Wartortle / BlastoiseRotom
PikachuAltaria
Clefairy* / ClefableToxicroak
Fletchling / Fletchinder / Talonflame
Bulbasaur* / Ivysaur* / Venusaur
Gastly* / Haunter* / Gengar
Machop / Machoke* / Machamp

همچنین در ادامه این لایو استریم، یک نبرد پنج‌به‌پنج به‌تصویر کشیده شد. بازیکنان در Pokemon Unite شاهد نبردهای سرعتی و هیجان‌انگیزی خواهند بود و با فتح کنترل پوینت‌های خود و تیم مقابل، امتیاز کسب کنند. همچنین چمن‌های بلندی در محیط قرار داده شده که می‌توانید از آن‌ها برای قایم شدن استفاده کنید. همچنین بازیکنان می‌توانند پوکمون‌های وحشی (Wild Pokemon) را در اختیار بگیرند. دراین‌میان اشاره کنم که با رسیدن به دقیقه آخر از زمان بازی، تمامی امتیازهای شما از فتح کردن محیط‌های داخل بازی، دوبرابر حساب می‌شود.

در ادامه می‌توانید ویدیو لایو استریم معرفی بازی Pokemon Unite را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. 

دانلود ویدیو از آپارات

 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده