نویسنده: میلاد فاطمی
// چهار شنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۰۲

بازی Pokemon Cafe Mix برای نینتندو سوییچ معرفی شد

در رویداد مخصوص پوکمون که ساعاتی پیش برگزار شد، بازی جدید و رایگانی با محوریت مدیریت کافه و رستوران به‌نام Pokemon Cafe Mix برای پلتفرم‌های نینتندو سوییچ و موبایل معرفی شد.

چند ساعتی از برگزاری رویداد آنلاین پوکمون می‌گذرد؛ رویدادی که در آن بازی‌های جدیدی برای پلتفرم نینتندو سوییچ معرفی و نمایش داده شده است. حال در جدیدترین اخبار بازی، یکی از بازی‌هایی که در این رویداد معرفی شد و به‌زودی نیز در دسترس علاقه‌منان قرار خواهد گرفت، بازی Pokemon Cafe Mix است. طبق اطلاعات منتشر شده، این بازی رایگان درواقع مدیریت یک کافه و رستوران با شخصیت‌های بامزه پوکمون‌ها را برعهده گیمر قرار می‌دهد.

بازی Pokemon Cafe Mix درکنار وجود معماهای متنوع، شما را در مقام صاحب یک کافه که روزانه مشتری‌های زیادی نیز به آن مراجعه می‌کند، قرار می‌دهد. این وظیفه شما است که سفارشات مشتری‌ها را به‌نحو احسن آماده کنید. دراین‌میان درصورت نیاز حتی می‌توانید پوکمون جدیدی استخدام کرده تا کارهای کافه منظم‌تر و بهتر انجام شوند. البته باید توجه داشته باشید که هرکدام از پوکمون‌های موجود در بازی مهارت‌های خاص خود را دارند.

علاوه‌بر کیفیت و نظم در ارایه سفارشات، تزیین و توجه به زیبایی کافه نیز می‌تواند نقش مهمی در آمدن پوکمون‌های جدید به کافه شما ایفا ‌کند. در ادامه شما را به تماشای تریلر معرفی بازی Pokemon Cafe Mix دعوت می‌کنم تا بیشتر با حال‌وهوای بازی آشنا شوید.

دانلود ویدیو از آپارات

طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شده، بازی Pokemon Cafe Mix قرار است هفته آینده در تاریخ چهارم تیرماه (۲۴ ژوئن) برای کنسول‌ نینتندو سوییچ و پلتفرم‌های موبایل روانه بازار شود.

اگر شما هم از طرفداران این موجودات بامزه هستید، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود درخصوص بازی Pokemon Cafe Mix را با زومجی نیز به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده