// سه شنبه, ۳ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۰۰

حالت چهارنفره استاندارد Call of Duty: Warzone بازگشت

در جریان آپدیت هتفگی پلی لیست Call of Duty: Warzone، حالت چهارنفره استاندارد به بازی بازگشت و شاهد اضافه شدن حالت Plunder Blood Money هم هستیم.

استودیو اینفینیتی وارد (Infinity Ward) با ارائه آپدیت‌‌های هفتگی برای پلی لیست‌های بازی Call of Duty: Warzone و بازی Call of Duty: Modern Warfare، سعی می‌کند حالت‌های محدود و متنوعی را ارائه دهد. در جریان هفته گذشته، حالت Realism بازی کالاف دیوتی: وارزون در دسترس قرار گرفته بود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، با آپدیت پلی لیست جدید وارزون، حالت Realism برداشته شده است و کاربران می‌توانند همان حالت چهارنفره و استاندارد بازی را تجربه کنند. همچنین در ادامه مشخص شده است که حالت چهارنفره Plunder Blood Money هم در دسترس کاربران قرار گرفته است. دراین‌میان اشاره کنم که همچنان نام Warzon Rumble در میان حالت‌های محدود وارزون دیده می‌شود و کاربران قادر به تجربه‌ی آن هستند.

این در حالی است که پلی لیست کالاف دیوتی: مدرن وارفیر هم موارد هیجان‌انگیزی را اضافه کرده است. کاربران می‌توانند هم‌اکنون حالت All or Nothing را تجربه کنند. All or Nothing شبیه‌به حالت Free-for-All است، با این تفاوت که اگر ۲۰ نفر را بکشید، برنده خواهید بود و برای دوام در محیط باید مدام به لوت کردن سایر بازیکنان بپردازید. دراین‌میان اشاره کنم که تمامی بازیکنان در حالت All or Nothing تنها یک چاقوی نبرد و پیستول به‌دست می‌گیرند.

حالت Face Off هم یک بار دیگر به بازی COD: Modern Warfare بازگشته است. در جریان Face Off بازیکنان می‌توانند حالت‌های TDM، Domination، Kill Confirmed و سایر حالت‌های چندنفره را به‌صورت سه‌به‌سه در نقشه‌های حالت گان‌فایت تجربه کنند. در انتها هم بد نیست به حالت Chaos 10v10 اشاره کنیم که بازیکنان در دو تیم ۱۰ نفره، در نقشه‌های ۶به۶ بازی با یکدیگر رقابت می‌کنند. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده