// سه شنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۱

جزئیات فصل چهارم Call of Duty: Modern Warfare منتشر شد؛ اضافه شدن جاگرنات به Warzone

 اینفینیتی وارد با انتشار یک تصویر جزئیات محتویات فصل چهارم بازی Call of Duty: Modern Warfare را منتشر کرده که شامل اضافه شدن جاگرنات به حالت بتل رویال بازی می‌شود.

هفته گذشته بود که فصل چهارم بازی Call of Duty: Modern Warfare و بازی Call of Duty: Warzone در دسترس کاربران قرار گرفت. در جریان این فصل، نقشه و محتویات جدیدی هم به حالت بتل رویال و چندنفره بازی اضافه شد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری توییتر اینفینیتی وارد با انتشار یک تصویر جزئیات محتویات فصل چهارم را در اختیار کاربران قرار داده است. در فصل چهارم، کاربران علاوه‌بر محتویاتی که در روز عرضه کسب کردند، می‌توانند منتظر حالت‌های جدیدی برای بخش چندنفره و وارزون باشند. 

باتوجه‌به تصویر منتشر شده، کاربران کالاف دیوتی: وارزون می‌توانند منتظر اضافه شدن Juggernaut Royale و بتل رویال Realism به‌عنوان حالت‌های محدود به بازی باشند. در جریان حالت ذکر شده، جاگرنات در یکی از سه Care Package خاص و نایاب Verdansk قرار می‌گیرد و بازیکنان با استفاده از جاگرنات، HUD صفحه‌نمایش خود را از دست می‌دهند، اما میزان آسیب‌رسانی هدشات برای آن‌ها افزایش پیدا می‌کند. 

کاربران کالاف دیوتی: مدرن وارفر هم در جریان فصل چهارم به نقشه جدید Chesire Park دسترسی پیدا می‌کنند. همچنین یک سلاح تک‌تیرانداز جدید به نام Rytec AMR اشاره کرد. از دیگر محتویات فصل چهارم هم می‌توان‌به اضافه شدن حالت‌های One in the Chamber و All or Nothing به بخش چندنفره اشاره کرد. در ادامه می‌توانید تصویر مربوط‌به جزئیات محتویات فصل چهارم مدرن وارفیر و وارزون را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

Call of Duty: Modern Warfare


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده