// شنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۳۰

تاریخ احتمالی معرفی رسمی بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time مشخص شد

استودیو Toys for Bob اطلاعات بیشتری درباره‌ی بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time در تاریخ ۲ تیر منتشر خواهد کرد.

از هنگامی که انتشار ریمیک‌های دو بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy و Crash Team Racing Nitro-Fueled توانست بازیکنان را حسابی هیجان زده‌ کند، مشخص بود که به‌زودی یک بازی جدید از سری Crash Bandicoot ساخته خواهد شد.

در اوایل ماه شایعه‌هایی از انتشار بازی جدید سری Crash Bandicoot برای نسل کنونی و آینده‌ی کنسول‌ها منتشر شد و سپس یک پازل رمزآلود از Crash توسط اکتیویژن، ناشر این بازی، در سطح اینترنت به گردش در آمد. چندی پیش سیستم رده‌بندی سنی بازی در تایوان، بازی Crash Bandicoot 4: It's About Time را در فهرست بازی‌های خود قرار داد و درنهایت تصاویری از تریلر احتمالی معرفی بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time فاش شد. در ادامه اعلام شد که این بازی برای پلی ‌استیشن 4 و ایکس ‌باکس وان قرار است عرضه شود.

استودیو Toys for Bob، در صفحه‌ی توییتر خود اعلام کرد که تقریباً زمان آن رسیده است تا اطلاعات بیشتری راجع به بازی بعدی خود در روز دوشنبه اعلام کنند. هیچ چیزی به‌طور رسمی اعلام نشده است، اما پیش از این استودیو Toys for Bob به‌عنوان سازنده‌ی بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time در اخبار فاش شده فهرست شده بود. این استودیو پیش از این ریمستر بازی Spyro: Reignited Trilogy را انجام داده است.

به‌نظر می‌رسد که باتوجه‌به اطلاعات منتشر شده، بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time در تاریخ ۲ تیر (۲۲ ژوئن) به‌طور رسمی معرفی خواهد شد.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده