نویسنده: میلاد فاطمی
// شنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۳۲

تصاویر جدیدی از تریلر احتمالی بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time فاش شد

پس از اینکه روز گذشته سیستم رده‌بندی سنی بازی در تایوان تصویر کاور بازی جدید Crash Bandicoot 4: It’s About Time را منتشر کرد، حال دقایقی پیش تصاویر جدیدی از روی تریلر آن نیز فاش شد.

اگر جزو گیمرهای قدیمی باشید و فرصت تجربه بازی روی کنسول خاطره‌انگیز پلی‌ استیشن 1 را پیدا کرده باشید، احتمال بسیار زیاد برای حداقل یک بار وارد دنیای جذاب Crash Bandicoot شده و خود را در قالب شخصیت‌دوست‌داشتنی کرش قرار داده‌اید.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، اطلاع دارید که روز گذشته طی یک خبر غافلگیرکننده‌ توسط سیستم رده‌بندی سنی بازی در تایوان، تصویر روی جلد بازی جدید Crash Bandicoot 4: It’s About Time منتشر شد. البته باید توجه داشته باشید که هنوز تا این لحظه اکتیویژن، ناشر بازی، نسبت به این اتفاق واکنشی نشان نداده و تا تایید رسمی تیم سازنده نمی‌توان با اطمینان از صحت آن صحبت کرد.

ظاهر شخصی کرش در بازی جدید Crash Bandicoot 4

کرش و کوکو کنار هم در بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، دقایقی پیش تصاویری از تریلر احتمالی معرفی بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time فاش شد. براساس یکی از همین تصاویر می‌توان به این نتیجه رسید که اکتیویژن درحال برنامه‌ریزی برای عرضه نسخه چهارم این مجموعه در تاریخ ۱۸ مهر (۹ اکتبر) برای کنسول‌های ایکس‌ باکس وان و پلی‌ استیشن 4 موجود است.

با استناد به این تصاویر به‌نظر می‌رسد شما در طول بازی می‌توانید درکنار شخصیت کرش، به‌عنوان کورتکس، آنتاگونیست بازی و همچنین کوکو، بازی را تجربه کنید. نکته جالب‌توجه این است که در این نسخه تیم سازنده ماسک‌هایی باحال‌وهوای جدیدی برای شخصیت‌ها تدارک دیده‌اند که گیمر می‌تواند با پیش‌خرید بازی، از آن‌ها استفاده کند.

تاریخ عرضه بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time

حال باید منتظر ماند و دید اکتیویژن چه زمانی دست از سکوت خود برمی‌دارد و اطلاعات تکمیلی و رسمی بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time را اعلام می‌کند. شما هم اگر از طرفداران قدیمی مجموعه Crash Bandicoot هستید، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود از نسخه چهارم آن را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده