نویسنده: مهدی اسدی
// شنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۱

بازی موبایل Crash Bandicoot احتمالا در دست ساخت قرار دارد

بازی Crash Bandicoot احتمالا توسط استودیوی King از اکتیویژن که سابقه‌ی ساخت بازی Candy Crush را دارد، برای پلتفرم موبایل توسعه داده خواهد شد.

بعد از موفقیت‌های Crash Bandicoot’s N. Sane Trilogy و Crash Team Racing: Nitro-Fueled بسیاری از طرفداران پیش‌بینی می‌کردند که اکتیویژن درحال زمینه‌چینی برای معرفی یک بازی کاملاً جدید از این مجموعه‌ی کلاسیک است. بابی کوتیک (Bobby Kotick)، مدیرکل شرکت اکتیویژن نیز با اشاره به اینکه بسیاری از آی‌پی‌های موجود مانند Crash Bandicoot پتانسیل بسیار بالایی برای ادامه‌ی روند موفقیت‌آمیز خود دارد، به این شایعات دامن زده بود. برخی از طرفداران عقیده داشتند که ممکن است عرضه‌ی یک بازی جدید از مجموعه Bandicoot، به کنسول‌های نسل جدید موکول شود.

درهرحال فعلاً باید رویای ساخت دنباله رسمی بازی  Crash Bandicoot را در سر داشته باشیم اما براساس ادعای کاربران توییتر و دو تن از طرفدران Crash Bandicoot با نام‌های JumpButton و Motwera، بازی بعدی کراش، برای پلتفرم موبایل ساخته خواهد شد.

Crash Bandicoot

کاربرانی که بالاتر به نام آن‌ها اشاره شد، به فهرستی از برنامه‌های استودیوی بازی‌های موبایلی King از اکتیویژن دسترسی پیدا کردند که در آن به اسپین‌آف بازی Crash Bandicoot اشاره شده است. استودیوی King سابقه ساخت بازی‌های بسیار موفقی مانند Candy Crush را در کارنامه دارد. این فهرست، در یک پیام تبلیغاتی که در فیسبوک به نمایش درآمده بود فاش شده است اما متأسفانه این صفحه درحال حاضر قابل مشاهده نیست. دو تصویری که در این پیام تبلیغاتی دیده شده است، نشان می‌دهد که کراش می‌تواند علاوه‌بر دویدن، پرش و لیز خوردن، یک سری سازه‌های مشخصی را ایجاد کند که این موضوع نشان می‌دهد این بازی فراتر از یک رانر ساده و بی‌پایان است. بازی‌های سبک رانر می‌توانند به خوبی با دنیای Crash تطبیق پیدا کنند؛ چراکه پریدن، دویدن و لیز خوردن، عناصر اصلی گیم‌پلی بازی‌ اورجینال Crash Bandicoot را تشکیل می‌دهند.

لیستی که در پلتفرم آزمایش و عرضه بازی‌های Storemaven پیدا شده، نشان می‌دهد که بازی موبایلی Crash Bandicoot یک داستان جدید را دنبال می‌کند که بار دیگر شخصیت‌های اصلی این بازی، یعنی خود کراش و خواهرش Coco در آن به مبارز علیه Dr. Neo Cortex و خدمتکاران او می‌روند. داستان این بازی در جزیره Wumpa رخ می‌دهد که البته مسیرهای مخفی متعددی به سایر مکان‌های اسرارآمیز نیز خواهد داشت.

جنبه‌ی ساخت‌وساز این بازی نیز به پرورش و برداشت محصولات کشاورزی برای دسترسی به سرم‌های قدرتمند، جمع‌آوری مشعل‌های آتش از کوه آتشفشانی جزیره Wumpa، تعمیر یک سفینه فضایی برای پرواز به ایستگاه فضایی و بازکردن قفل ساختمان‌های مختلف که مجموعه‌های مختلفی از سلاح‌های بازی را در اختیار شما قرار می‌دهند، مربوط می‌شود.

به نظر می‌رسد می‌رسد که اکتیویژن اصرار زیادی روی عرضه‌ی بزرگ‌ترین مجموعه بازی‌های خود در پلتفرم موبایل دارد. همان‌طور که سال گذشته نیز شاهد عملکرد موفقیت‌آمیز Call of Duty Mobile بودیم و ازطرفی نسخه موبایلی Crash Bandicoot نیز کاملاً محتمل به‌نظر می‌رسد. به‌محض انتشار اولین اخبار رسمی، اطلاعات مورد نیاز به اطلاع شما کاربران زومجی خواهد رسید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده