// جمعه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۴۹

تصویر بازی معرفی نشده Star Wars: Squadrons فاش شد [بروزرسانی: رسما تایید شد]

به‌تازگی تصویری در سایت ایکس باکس فاش شده بود که خبر از بازی Star Wars: Squadrons می‌دهد که هنوز معرفی نشده است.

به‌روزرسانی ساعت ۲۲:۴۹ دقیقه: الکترونیک آرتز دقایقی پیش با انتشار توییتی در صفحه رسمی بازی‌های دنیای جنگ ستارگان سرانجام بازی Star Wars: Squadrons را رسما تایید و اعلام کرد که روز دوشنبه، ۱۵ ژوئن (۲۶ خرداد) رونمایی کامل این بازی انجام خواهد شد که اولین تریلر این بازی قرار است ساعت ۱۹:۳۰ به وقت تهران منتشر شود. همچنین در ادامه می‌توانید تصویر روی جلد بازی Star Wars: Squadrons را نیز مشاهده کنید:

تصویر روی جلد بازی Star Wars: Squadrons

متن اصلی خبراکثر مخاطبان در جریان رویداد پیش روی الکترونیک آرتز (Electronic Arts) منتظر معرفی بازی جدیدی با محوریت جنگ ستارگان هستند. بااین‌حال به‌نظر می‌رسد قبل از معرفی این بازی توسط الکترونیک آرتز، تصویر هنری آن درکنار اسم این بازی جدیدی فاش شده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، تصویر هنری جدیدی در سایت ایکس باکس فاش شده بود که بازی Star Wars: Squadrons را نشان می‌داد. البته این تصویر هم‌اکنون پاک شده است، اما آن را در بالای این مطلب مشاهده می‌کنید. در جریان تصویر فاش شده، شاهد یک خلبان گروه Rebel و همچنین یک خلبان Imperial TIE Fighter هستیم. 

همچنین از دیگر محتوایی که در این تصویر قابل مشاهده است، می‌توان به سفینه‌های فضایی و جنگی X-Wing، A-Wing، TIE Fighter و TIE Reaper اشاره کرد که با یکدیگر وارد نبرد شده‌اند. نکته جالب دیگر این است که در صفحه بازی در سایت ایکس‌باکس، دکمه پیش خرید هم قرار داده شده بود و شاهد عبارت (Pilot Wanted) بودیم. 

بازی Star Wars: Squadrons

بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا الکترونیک آرتز در رویداد EA Play Live 2020 بازی Star Wars: Squadrons را معرفی خواهد کرد یا خیر. امکان دارد اسکوئادرونز، نام نهایی بازی Star Wars: Project Maverick باشد که در ماه مارس و فروشگاه پلی استیشن فاش شده بود. Project Maverick هم همانند Squadrons دارای تصویری هنری بود که نبرد میان ربلیون و امپراطوری را نشان می‌داد. همچنین اعلام شده بود که این بازی قرار است پروژه جدید استودیو موتیو (EA Motive Studio) باشد. 

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ رویداد EA Play Live 2020 در تاریخ ۳۰ خرداد ماه برگزار می‌شود.


منبع پالیگان
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده