نویسنده: مهدی اسدی
// شنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۱

شایعه: بازی Star Wars: Project Maverick هفته جاری رونمایی خواهد شد

جیسون شریر و جف گراب، در واکنش به توییت جدید استودیوی موتیو از الکترونیک آرتز، از احتمال رونمایی از بازی جدید مجموعه Star Wars در آینده نزدیک خبر می‌دهند.

توسعه‌دهندگان استودیوی موتیو (Motive) از مجموعه‌ی الکترونیک آرتز (EA) که قبلاً طراحی و توسعه کمپین داستانی Star Wars Battlefront 2 را برعهده داشته است، در حال حاضر مشغول پیشبرد پروژه جدیدی هستند که به‌گفته سازندگان آن، یک بازی بسیار متفاوت و منحصر‌به‌فرد از مجموعه Star Wars خواهد بود. اطلاعات مربوط‌به این بازی از چند ماه پیش در خبرگزاری‌های مختلف دست به دست شده که براساس شایعات، اسم رمز Project Maverick برای این پروژه در نظر گرفته شده است.

اما براساس جدیدترین اخبار بازی، به نظر می‌رسد که این استودیو برنامه دارد تا به‌زودی از این بازی به‌طور کامل رونمایی کند. پیام‌های افراد خاصی که در واکنش به توییت جدید اکانت رسمی EA Motive منتشر شده، به احتمال برگزاری یک رویداد ویژه برای معرفی Star Wars: Project Maverick اشاره دارند. جف گراب (Jeff Grubb) از نشریه GamesBeat در پاسخ به آخرین توییت حساب EA Motive یک فایل گیف را از فیلم Top Gun: Maverick در حساب شخصی خود منتشر کرده که به مشخصاً به پسوند Maverick اشاره دارد.

Project Maverick

از سوی دیگر پاسخ جیسون شرایر (Jason Schreier) از نشریه Bloomberg به این توییت کاملاً مستقیم و سرراست بوده و به آماده شدن توسعه‌دهندگان EA Motive برای معرفی بازی جدید خود اشاره دارد. ضمن اینکه پیام بعدی شرایر، شفاف سازی می‌کند که این پروژه، یک بازی جدید از مجموعه Star Wars است.

اما در خصوص زمانی‌که باید انتظار رونمایی از بازی مذکور را داشته باشیم، باید گفت که دوم ژوئن (۱۳ خرداد) مناسب‌ترین تاریخ برای این منظور به نظر می‌رسد. شخصِ جف گراب نیز در هفته‌ها و ماه‌های گذشته بارها به احتمال رونمایی از این بازی اشاره کرده است؛ از جمله توییتی که از تصویر مل گیبسون (Mel Gibson) با متن «۲ ژوئن» منتشر کرده بود. به‌خصوص در شرایطی که می‌دانیم تصویر منتشر شده، به فیلم سال ۱۹۹۴ گیبسون به نام Maverick مربوط می‌شود.

بااین‌حال، تمامی اطلاعاتی که تاکنون به دست ما رسیده، در حد شایعه و گزارش منابع غیررسمی بوده و هنوز هیچگونه اظهارنظر رسمی از سوی EA یا استودیوی سازنده این بازی اعلام نشده است. اما نمی‌توان احتمال بالای این شایعات را نادیده گرفت. در خصوص برنامه‌های آینده الکترونیک آرتز نیز می‌دانیم که رویداد اختصاصی EA Play برای ماه ژوئن برنامه‌ریزی شده و این احتمال وجود دارد که در این رویداد آنلاین، شاهد انتشار اخبار و اطلاعات رسمی بازی‌های آینده این شرکت باشیم. لذا فعلاً باید تا سیزدهم خرداد منتظر انتشار تیزر، تریلر یا هرگونه اطلاعات مربوط‌به رونمایی احتمالی از Project Maverick باشیم.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده