نویسنده: روزبه حسینی
// جمعه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۱

ویدیوی معرفی سلاح Eclipse بازی Godfall منتشر شد

سلاح جدید بازی Godfall با نام Eclipse در ویدیویی جدید از این بازی به نمایش درآمد.

طبق آخرین اخبار بازی، بازی هک اند اسلش جدید استودیو Counterplay Games به نام Godfall، امروز میزبان ویدیویی جدید از سری ویدیو‌های World of Godfall شد. این ویدیو روی سلاح جدید بازی به نام Eclipse تمرکز می‌کند، سلاحی که برای بسیاری از طرفداران بازی‌های ویدیویی، یادآور سلاح شخصیت اصلی بازی Infinity Blade، ساخته‌ی استودیو Epic Games است که سال‌ها پیش برای دستگاه‌های مبتنی بر IOS منتشر شد. 

جزییات چندان زیادی از ویدیوی جدید قابل استخراج نیست اما به احتمال خیلی زیاد Eclipse یکی از سلاح‌هایی است که شخصیت اصلی در بازی Godfall می‌تواند آن را با خود حمل کند و به کمک آن به جنگ با دشمنان بازی برود. همچنین جزییات زیادی از سیستم لوت بازی در دسترس نیست اما چندی پیش مجله رسمی پلی‌استیشن در مورد آن نوشت که بسیار شبیه به بازی‌هایی همچون Destiny و Monster Hunter خواهد بود با این تفاوت که مبارزات از سری Dark Souls الهام‌های زیادی گرفته است. شما می‌توانید در انتهای مطلب ویدیوی جدید سلاح Eclipse را مشاهده کنید. 

بازی Godfall در تعطیلات کریسمس سال جاری برای پلی ‌استیشن 5 و پی سی (ازطریق فروشگاه اپیک) در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. داستان بازی حول محور گروه شوالیه‌ها می‌چرخد. شوالیه‌هایی که در تلاش هستند تا از یک واقعه آخرالزمانی در دنیای فانتزی بازی جلوگیری کنند. بازیکنان می‌توانند از میان کلاس‌های مختلفی مانند کلاس Silverman (که چندی پیش تیزر معرفی آن منتشر شد)، شخصیت خود را انتخاب کنند. 

درکنار این موارد دیشب و در رویداد معرفی بازی‌های پلی‌استیشن 5،  تریلر جدیدی از گیم‌پلی بازی Godfall منتشر شد که می‌توانید آن را ازطریق این لینک مشاهده کنید.

در پایان شما می‌توانید نظرات خود را در مورد بازی Godfall با ما و سایر کاربران در میان بگذارید و از انتظارات خود از این بازی به ما بگویید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده