نویسنده: حسین صدری
// چهار شنبه, ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۱

بازی Godfall مبارزاتی شبیه به Dark Souls و Monster Hunter خواهد داشت

با انتشار جدیدترین شماره از مجله‌ی پلی استیشن، اطلاعات جدیدی درباره‌ی جهان، داستان، مبارزات و المان‌های گیم‌پلی بازی Godfall منتشر شد.

بازی Godfall جزو اولین بازی‌های معرفی شده‌ی کنسول‌های نسل بعد بود. این بازی اکشن آرپی‌جی در رویداد The Game Awards سال گذشته معرفی شد و نمایش کوتاهی داشت تا طرفداران را از وجود این بازی باخبر کند. ما اطلاعات چندان زیادی درباره‌ی این بازی نداشتیم اما اکنون جزئیات بیشتری درباره‌ی آن مشخص شده است.

جزئیات جدید از بازی گادفال از طریق مجله‌ی پلی استیشن بریتانیا (شماره‌ی ۱۷۴) منتشر شده است. گفته می‌شود که المان‌های گیم‌پلی این بازی شباهت‌هایی به سری بازی‌هایی چون دارک سولز (Dark Souls) و مانستر هانتر (Monster Hunter) دارد. طبق گفته‌ی سازنده‌ها، مبارزات در بازی بازیکنان را به هرچه مهاجمانه و خشن‌تر بازی کردن تشویق می‌کنند. زمان‌بندی دقیق نقش بسیار مهمی در بازی دارد و نوعی سیستم لوت و جمع کردن آیتم‌های مختلف در بازی به‌چشم می‌خورد که بی‌شباهت به سیستم‌های مشابه در بازی‌هایی چون Destiny و Monster Hunter نیست.

گفته می‌شود که داستان بازی از سری کتاب‌های فانتزی حماسی The Stormlight Archive تاثیر گرفته است. این سری از رمان‌های تخیلی که اولین جلد آن در سال ۲۰۱۰ منتشر شد، توسط نویسنده‌ی آمریکایی یعنی برندون سندرسون نوشته شده‌اند؛ درحالی‌که از ۱۰ جلد وعده داده شده، هنوز فقط سه جلد از این مجموعه چاپ شده است.

در بازی Godfall شما نقش یکی از اعضای گروهی به نام Knight’s Order را بازی می‌کنید؛ گروهی که حالا تعداد زیادی از آن‌ها باقی نمانده است و شما وظیفه دارید جلوی خطر ناشناخته‌ای که ممکن است دنیا را به نابودی بکشاند، بایستید. شما می‌توانید از میان سه کلاس موجود در بازی، یکی را انتخاب کنید و همچنین امکان بازی در حالت کو-آپ هم برایتان فراهم است. براساس دیگر اطلاعات منتشر شده، چهار المان زمین، باد، هوا و آتش از عناصری هستند که نقشی اساسی را در داستان (و شاید گیم‌پلی) بازی ایفا می‌کنند.

بازی Godfall قرار است برای پلی استیشن 5 و پی سی در هنگام عرضه‌ی کنسول نسل جدید سونی راهی بازار شود. تاکنون اطلاعات رسمی چندان زیادی درباره‌ی آن منتشر نشده اما امید است در آینده‌ای نزدیک شاهد نمایش‌های بیشتری از این بازی نقش‌آفرینی باشیم.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی بازی گادفال چیست؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده