نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۳۱

نیل دراکمن: طرفداران ممکن است بازی The Last of Us Part 2 را دوست نداشته باشند

 نیل دراکمن، کارگردان بازی The Last of Us Part 2، در مصاحبه اخیر خود اعلام کرد که روند بازی و سرنوشت شخصیت‌ها شاید باعث نارضایتی طرفداران شود.

بالاخره پس از سال‌ها انتظار دقیقا هشت روز دیگر یکی از مورد انتظارترین بازی‌های نسل هشتم روانه بازار می‌شود. پس از اینکه سال ۲۰۱۳ استودیوی ناتی داگ که بیشتر آن را با خلق مجموعه آنچارتد می‌شناسیم، یک بازی آخرالزمانی تحت نام The Last of Us را روانه بازار کرد، بسیاری آن را جزو تاثیرگذارترین بازی‌های انحصاری تاریخ سونی می‌دانند.

حال پس از گذشت حدود هفت سال از آن زمان، بالاخره پس از انتظارات فراوان در تاریخ ۳۰ خرداد (۱۹ ژوئن) دنباله ماجرای الی و جول به‌صورت انحصاری برای کنسول پلی ‌استیشن 4 منتشر می‌شود.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که حدود دو ماه پیش تروی بیکر، بازیگر نقش جول، در مصاحبه‌ای اذعان کرد که قطعا داستان بازی و اتفاقات آن می‌تواند افراد زیادی را عصبانی کند.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، نیل دراکمن، کارگردان بازی The Last of Us Part 2، در تازه‌ترین مصاحبه خود با Wired، به‌نحوی مهر تاییدی به صحبت‌های بیکر زد و اعلام کرد که انتظار دارد نسخه دوم بازی باعث ایجاد دودستگی در بین طرفداران شود و بسیاری آن را دوست نداشته باشند.

بعضی از طرفداران نسخه اول بازی، ممکن است The Last of Us Part II را دوست نداشته باشند. روند بازی، اتفاقاتی که در آن رخ می‌دهد و سرنوشت شخصیت‌هایی که دوستشان دارند احتمالا به مذاق آن‌ها خوش نخواهد آمد. من ترجیح می‌دهم که مردم از بازی متنفر باشند تا اینکه جملاتی مثل "ای بازی بدی نبود" بگویند.

حال باید منتظر ماند و دید آیا بازی The Last of Us Part 2 می‌تواند همانند انتظارات موفقیت‌های نسخه اول خود را تکرار کند یا خیر؟ لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده