نویسنده: میلاد فاطمی
// چهار شنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۱

The Last of Us Part 2 احتمالا بین ۲۵ تا ۳۰ ساعت گیم پلی خواهد داشت

طبق اطلاعات و ارزیابی‌های انجام گرفته شده، به‌نظر می‌رسد مدت زمان گیم‌پلی بازی The Last of Us Part 2 دو برابر نسخه اول مجموعه یعنی تقریبا بین ۲۵ تا ۳۰ ساعت است.

سال ۲۰۱۶ یعنی سه سال پس از عرضه یکی از تاثیرگذارترین و مهم‌ترین بازی‌های این صنعت، سونی در مراسم PlayStation Experience برگ برنده و یک غافلگیری بزرگ برای علاقه‌‌مندان خود در آستین داشت؛ آن هم چیزی نبود جز نمایش تریلر جذابی از معرفی نسخه دوم بازی The Last of Us. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا در جریان هستید که به‌دلیل نگرانی از شیوع ویروس کرونا، زمان انتشار بازی The Last of Us Part 2 نیز دستخوش تغییر شد.

به فاصله حدودا یک هفته مانده به عرضه رسمی بازی، تب‌وتاب حرف‌وحدیث‌ها و شایعات گوناگون درمورد بزرگ‌ترین ساخته استودیوی ناتی‌ داگ تابه امروز، به اوج خود رسیده است. حال در همین خصوص و باتوجه به جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش اطلاعاتی منتشر شد مبنی‌بر اینکه براساس محاسبات و ارزیابی‌های صورت گرفته شده، مدت زمان گیم‌پلی The Last of Us Part 2 تقریبا دو برابر نسخه اول یعنی بین ۲۵ تا ۳۰ ساعت است.

این صحبت‌ها از جایی نشات می‌گیرد که چندی پیش هالی گروس، دستیار نویسنده بازی، در مصاحبه‌ای اعلام کرد که بازی The Last of Us 2 حدود ۵۰ درصد نسبت به نسخه اول بزرگتر شده است. پس از اتمام این مصاحبه بود که بسیاری از طرفداران بازی به این نتیجه رسیدند که مدت زمان گیم‌پلی دنباله یکی از تاثیرگذارترین آثار صنعت بازی‌های ویدیویی بین ۲۰ تا ۲۲ ساعت است؛ اما با استناد به شایعات و محاسبات اخیر به‌نظر می‌رسد بازی کمی طولانی‌تر از آنچه انتظار می‌رفت نیز خواهد بود.

البته باید به این نکته نیز توجه کنید که طبق سنت گذشته، معمولا مدت زمان واقعی یک بازی با چیزی که پیش از عرضه آن اعلام می‌شود کمی متفاوت و کوتاه‌تر است. حال باید منتظر ماند و دید این رویه درخصوص بازی The Last of Us Part 2 نیز صدق می‌کند یا خیر.

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده بازی The Last of Us Part 2 قرار است در تاریخ ۳۰ خرداد (۱۹ ژوئن) به‌صورت انحصاری برای کنسول پلی ‌استیشن 4 منتشر شود.

اگر شما هم از طرفداران نسخه اول این بازی هستید، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود درخصوص The Last of Us 2 را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده