// چهار شنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۱

بازی Persona 4: Golden احتمالا برای کامپیوتر عرضه می‌شود

به‌تازگی شایعاتی منتشر شده که خبر از عرضه بازی Persona 4: Golden و بازی Persona 3 Portable روی استیم می‌دهد. 

مدتی پیش بود که رویداد PC Gaming Show 2020 تاخیر خورد و به تاریخ ۲۴ خرداد ماه (۱۳ ژوئن) موکول شد. یکی از شرکت‌هایی که در این رویداد دیجیتالی شرکت می‌کند، شرکت اتلوس (Atlus)، ناشر مجموعه Persona، است. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، شایعاتی منتشر شده که کاربران مختلفی از جمله نیبل و دنیل احمد به انتشار بازی Persona 4: Golden و بازی Persona 3 Portable روی پی سی اشاره کرده‌اند. به‌نظر می‌رسد شرکت اتلوس در جریان رویداد پی سی گیمینگ شو 2020، این خبر را به‌صورت رسمی اعلام خواهد کرد و در همان لحظه هم در فروشگاه استیم برای تجربه در اختیار کاربران کامپیوتر قرار داده می‌‌شود. 

Persona 4: Golden درواقع نام نسخه پورت شده بازی پرسونا 4 است و برای پلی استیشن ویتا هم عرضه شد. این در حالی است که Persona 3 Portable هم پورت بازی پرسونا 3 روی نسخه پلی استیشن پرتابل است. اتلوس ظاهرا می‌خواهد بازی‌های کلاسیک سری پرسونا را روی کامپیوتر هم عرضه کند.

بااین‌حال سوال اصلی این است که آیا نسخه پنجم یا نسخه ارتقا یافته آن که در اوایل بهار با نام Persona 5 Royal عرضه شد، برای PC عرضه می‌شود؟ نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده