// پنجشنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۳۰

رویداد PC Gaming Show تاخیر خورد

در راستای اعتراضات اخیر در آمریکا، حساب کاربری توییتر پی سی گیمر اعلام کرده که برای شنیده شدن صداهای مهم‌تر، رویداد PC Gaming Show را یک هفته دیرتر برگزار می‌کند.

مدتی است که شاهد اعتراضات مردم آمریکا در ارتباط با نژادپرستی هستیم و شرکت و استودیوهای بازی‌سازی، در راستای این اتفاقات، رویدادهای خود را با تأخیر برگزار خواهند کرد. درواقع رویدادهای ذکر شده در راستای شنیده شدن صداهای مهم‌تر و اخبار حول این موضوع تأخیر خورده‌اند. 

تابه‌امروز تأخیر رویداد سونی در راستای نمایش بازی‌های پلی ‌استیشن 5 و همچنین تأخیر رویداد نمایش جدیدی از بازی Cyberpunk 2077، دو اتفاق مهم حول این موضوع بوده است. طبق جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری توییتر پی سی گیمر با انتشار بیانیه جدید خود اعلام کرد که رویداد PC Gaming Show را با یک هفته تأخیر برگزار می‌کند. درابتدا قرار بود این رویداد در تاریخ ۱۷ خرداد ماه (۶ ژوئن) برگزار شود. ازاین‌رو کاربران باید در تاریخ ۲۴ خرداد ماه (۱۳ ژوئن) منتظر رویداد پی سی گیمینگ شو باشند.

در ادامه اعلام شده است که در این رویداد شاهد کارهای ارزشمند صدها توسعه‌دهنده خواهیم بود. بااین‌حال، پی سی گیمینگ شو تنها رویدادی نیست که با تأخیر برگزار می‌شود. همچنین سایت گیمزرادار+ هم اعلام کرده که رویداد Future Gaming Show هم تأخیر خورده است. Future Games Show نام رویدادی است که توسط رسانه گیمزرادار+ برگزار می‌شود و امسال، اولین حضور آن در صنعت بازی‌های ویدیویی است. دنیل داوکینز، کارگردان محتوای بازی و فیلم رسانه گیمزرادار+، در این مورد اعلام کرده که با وجود هیجان خود برای برگزاری اولین رویداد Future Games Show، اتفاقات مهم‌تری در جریان است و برای شنیده شدن صدای معترضین، این رویداد را با تأخیر برگزار می‌کنیم.

دراین‌میان اشاره کنم که رویداد Future Games Show هم همانند پی سی گیمینگ شو در تاریخ ۲۴ خرداد ماه برگزار می‌شود. نظر شما کاربران زوجی دراین‌باره چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده