// سه شنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۳۰

بازی Mass Effect Trilogy Remaster احتمالا در پاییز 2020 عرضه می‌شود

به‌تازگی شایعاتی منتشر شده حول اینکه الکترونیک آرتز نسخه ریمستر کالکشن Mass Effect را پاییز سال جاری میلادی منتشر می‌کند. 

در نسل هفتم بازی‌های ویدویی، الکترونیک آرتز (Electronic Arts)، ناشر مجموعه Mass Effect، سه‌گانه این بازی را عرضه کرد. سه‌گانه مس افکت، باوجود پایان بحث برانگیز خود، یک تجربه‌ بسیار خوب را در زمینه داستان‌سرایی و همچنین گیم‌پلی در اختیار کاربران قرار داد. این در حالی است که بازی Mass Effect: Andromeda پایین‌تر از حدانتظار کاربران در نسل هشتم ظاهر شد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، یکی از  نویسندگان گیم ری‌اکتور اعلام کرده که الکترونیک آرتز در فصل پاییز سال جاری میلادی، بازی Mass Effect Trilogy Remaster را منتشر می‌کند. همچنین وی در ادامه صحبت‌های خود به این مورد اشاره کرده که با نبود بازی بلک باستر از سوی الکترونیک آرتز در فصل پاییز، ریمستر سه‌گانه مس افکت در نقش بازی بلک باستر زمستانی الکترونیک آرتز عرضه می‌شود. در گذشته نسخه‌های جدید Battlefield و Star Wars در نقش بلک‌ باسترهای زمستانی الکترونیک آرتز قرار داشتند.

بااین‌حال تمامی این صحبت‌ها در حد شایعه است و باید تا رویداد EA Play Live 2020 صبر کنیم که در تاریخ ۳۰ خرداد ماه و ساعت ۳:۳۰ بامداد به‌وقت ایران برگزار می‌شود. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده