نویسنده: میلاد فاطمی
// شنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۱

زمان برگزاری رویداد EA Play یک هفته به‌تعویق افتاد

درحالیکه طبق برنامه‌ریزی‌ها قرار بود رویداد آنلاین EA Play در تاریخ ۲۳ خرداد (۱۱ ژوئن) برگزار شود، اما به‌دلیل اعتراضات اخیر در امریکا، یک هفته به‌تعویق افتاد.

ویروس کرونا که در اوایل سال میلادی از شهر ووهان چین شروع و به‌سرعت گریبان‌گیر تمام دنیا شد، تاثیر زیادی روی زندگی شغلی تک‌تک افراد جامعه گذاشت. صنعت بازی‌های ویدیویی نیز از این قاعده مستثنی نبود و به‌واسطه نگرانی از شیوع و همه‌گیر شدن آن بسیاری از مراسم‌ها و نمایشگاه‌های بزرگ و معتبر این صنعت برگزار نشدند.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که در واکنش به عدم برگزاری نمایشگاه E3 2020، بسیاری از شرکت‌ها و بازی‌سازها رویداد آنلاین جداگانه‌ای برگزار می‌کنند. استودیوی الکترونیک آرتز که در سال‌های گذشته نیز مسیر رویداد خود یعنی EA Play را از مراسم E3 به‌نحوی جدا کرده بود، امسال با خیال راحت و به‌صورت آنلاین قرار است کنفرانس یک‌روزه‌ای تنها برای نمایش بازی‌های آینده خود برگزار کند.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، درحالیکه قرار بود کنفرانس EA Play امسال در ساعت ۰۳:۳۰ بامداد روز جمعه، ۲۳ خرداد به وقت تهران (۱۱ ژوئن ۲۰۲۰) پخش شود، اما استودیوی EA ساعاتی پیش طی بیانیه‌ای به‌صورت رسمی اعلام کرد که بنابه اعتراضات اخیر در امریکا، زمان برگزاری این رویداد نیز به‌مدت یک هفته عقب افتاده است.

با مشورت‌ها و صحبت‌های مهم و زیادی که انجام داده‌ایم، به این نتیجه رسیدیم که در شرایط فعلی، زمان برگزاری مراسم EA Play را به‌تعویق بیندازیم.

طبق اطلاعات منتشر شده، رویداد EA Play طبق ساعت قبلی در تاریخ سی خردادماه برگزار خواهد شد. تا این لحظه همچنان توضیحات خاصی مبنی‌بر اینکه قرار است چه آثاری در این رویداد نمایش داده شوند، اعلام نشده است.

باتوجه به شرایط فعلی و به‌تعویق افتادن اکثر مراسم‌های مربوط ‌به بازی‌های ویدیویی، تصمیم جدید الکترونیک آرتز نیز قابل پیش‌بینی بود. به‌نظر شما استودیوی EA در کنفرانس امسال خود چه شگفتی‌هایی برای مخاطبان خود تدارک دیده است؟ لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده