// سه شنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۰

آرون گرینبرگ: رویداد ایکس باکس همچنان در ماه جولای برگزار می‌شود

آرون گرینبرگ در حساب کاربری توییتر خود و در جواب به شایعات اعلام کرد که رویداد ایکس‌باکس همچنان در ماه ژوئیه برگزار می‌شود.

ماه ژوئن را می‌توان مهم‌ترین ماه برای علاقه‌مندان به بازی‌های ویدیویی دانست، زیرا نمایشگاه E3 در این ماه برگزار می‌شد. این در حالی است که در سال جاری میلادی، شرایط کمی متفاوت‌تر شده و خبری از نمایشگاه E3 یا هر نمایشگاهی که نیاز به حضور شرکت کنندگان در محل برگزاری را داشته باشد، نیست. استودیوها و شرکت‌های بازی‌سازی سعی دارند با ارائه رویدادهای دیجیتالی مختلف، خلاء E3 را پر کنند و به نمایش بازی‌های جدید خود بپردازند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، مایکروسافت جدا از رویداد ماه مِی خود، یک رویداد هم برای ماه ژوئیه برنامه‌ریزی کرده بود. شایعات خبر از تأخیر این رویداد و موکول آن به ماه اوت می‌دادند، اما به‌نظر می‌رسد رویداد ذکر شده همچنان در ماه ژوئیه برگزار می‌شود. آرون گرینبرگ، مدیرکل بخش مارکتینگ ایکس ‌باکس، در حساب کاربری توییتر خود و در جواب به خبر منتشر شده از تأخیر رویداد ماه ژوئیه اعلام کرده است:

برنامه ما هیچ تغییری نکرده است. همان‌طور که برنامه‌ریزی کرده بودیم، رویداد بعدی ما در ماه ژوئیه برگزار می‌شود و تیم ایکس‌باکس سخت در تلاش برای آماده‌سازی این رویداد است. 

شایعات از این می‌گفتند که رویداد به تأخیر افتاده، حاوی معرفی کنسول نسل بعدی ایکس‌‌باکس با اسم رمز لاک‌هارت خواهد بود. بااینکه آرون گرینبرگ صحبتی از این مورد نکرده است، اما انتظار می‌رود در رویداد ماه ژوئیه، جدا از نمایش بازی‌های انحصاری، این کنسول هم به‌نمایش درآید. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ 

از دیگر اخبار حول کنسول نسل نهمی مایکروسافت هم می‌توان‌به عرضه همزمان آن در ژاپن با سایر نقاط جهان اشاره کرد.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده