// یکشنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۰۱

تیم‌های دعوت شده به مسابقات WePlay! Clutch Island بازی CS:GO مشخص شدند

ده تیم دعوت شده به مرحله اصلی مسابقات WePlay! Clutch Island بازی Counter Strike: Global Offensive مشخص شدند.

تیم‌های دعوت شده به مسابقات WePlay! Clutch Island بازی Counter Strike: Global Offensive مشخص شدند. این رویداد قرار است با حضور ۱۳ تیم منطقه CIS پیگیری شود و به‌عنوان رویدادی RMR یا همان Regional Major Ranking معرفی شده است. مجموع جوایز رویداد ۵۰ هزار دلار است که بین ۸ تیم برتر رویداد تقسیم خواهد شد و قهرمان مسابقات سهمی ۱۵ هزار دلاری را دریافت خواهد کرد.

فرمت برگزاری رویداد شامل چهار مرحله می‌شود. سه مرحله گروهی و درنهایت یک مرحله حذفی در انتظار تیم‌های راه یافته به مسابقات WePlay! Clutch Island است. تمامی مراحل بخش گروهی از فرمتی یکسان پیروی می‌کنند که شامل گروه‌های چهار تیمه می‌شود و تیم‌ها باید به‌صورت دو حذفی با یکدیگر رقابت کنند. درنهایت تیم‌های برتر هر گروه به مراحل بالاتر صعود می‌کنند. مرحله حذفی مسابقات نیز قرار است با حضور شش تیم از مجموع سیزده تیم راه یافته به مرحله اصلی مسابقات پیگیری شود که چهار تیم کار خود را از بخش برنده‌ها (Upper Bracket) شروع می‌کنند و دو تیم دیگر باید اولین راند خود را در مرحله بازنده‌ها یا همان Lower Bracket سپری کنند.

تیم‌های دعوت شده به مسابقات WePlay

Team SpiritNatus VincereVirtus.pro
Hard Legion EsportsWinstrike Teamg
Syman GamingforZeESPADA
Nemiga GamingGambit Youngsters

تا به این لحظه ده سهمیه از مجموع سیزده سهمیه مربوط‌به مسابقات تقسیم‌بندی شده است و تیم‌های باقی‌مانده به واسطه سه مرحله انتخابی که به‌زودی پیگیری خواهند شد، مشخص می‌شوند. لازم به ذکر است که تیم‌های دعوت شده به مرحله اصلی مسابقات باتوجه‌به امتیازی که در رنکینگ RMR Points بازی Counter Strike: Global Offensive دریافت کرده‌اند در رویداد WePlay! Clutch Island حضور پیدا کرده‌اند.

مرحله مقدماتی مسابقات برای تعیین شدن سه تیم نهایی قرار است از روز دوشنبه همین هفته شروع شود. بعد از مشخص شدن فهرست کامل تیم‌های راه‌یافته به این رویداد، مرحله اصلی مسابقات از روز سه‌شنبه، ۲۷ خرداد به‌صورت آنلاین پیگیری خواهد شد. علاقه‌مندان به دیدن پخش زنده مراحل مختلف مسابقات WePlay! Clutch Island می‌توانند با مراجعه به کانال weplayesports در توییچ یا کانال weplay در یوتوب از دیدن مراحل مختلف رویداد لذت ببرند.


منبع liquipedia
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده